Перший у світі балкер для перевезення вугілля, оснащений системою жорстких вітрил Wind Challenger, що належить та експлуатується Mitsui O.S.K. Lines (MOL), виконав сім рейсів з Австралії, Індонезії та Північної Америки до Японії, інформує ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.
Вугілля перевозиться спеціальним судном для японської енергетичної компанії Tohoku Electric Power.
Модернізацію Shofu Maru для підвищення паливної ефективності та екологічності було завершено у жовтні 2022 року, протягом 18 місяців після цього MOL проводила виміри під час рейсів судна.
Судновласник заявляє, що використання вітряного двигуна дозволяє скоротити щоденну витрату суднового пального до 17%. У середньому за рейс економія становить від 5 до 8%.
Раніше японський стартап Eco Marine Power представив модифікацію жорстких вітрил, яку можна використовувати як енергоощадний пристрій, інформує usm. Компанія оголосила про розробку новітнього проєкту Sailet. Інноваційне обладнання можна використовувати як модифікацію як для жорстких вітрил, так і як самостійний енергоощадний пристрій.
Вітрила автоматично регулюються комп’ютерною системою відповідно до погодних умов. Завдяки чому можна змінювати статичний тиск вітру на пристрій. Також Sailet можуть опускатися під час негоди або коли їх не використовують.
Кожен такий пристрій можна налаштувати для вироблення електроенергії — завдяки комбінації датчиків та фотоелектричних панелей.
Компанія очікує, що Sailet буде готовий до ходових випробувань вже на початку 2024 року.
Нагадаємо, Mitsubishi Shipbuilding провела церемонію спуску на воду тестового судна для транспортування зрідженого CO2. Компанія Mitsubishi Shipbuilding Co., Ltd. групи Mitsubishi Heavy Industries (MHI) провела церемонію спуску на воду демонстраційного судна для транспортування зрідженого двоокису вуглецю (LCO2).
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk
Цьогоріч вартість фрахту плавучих регазифікаційних установок (FSRU) у Європі різко зросла. Ставки фрахту FSRU зросли через дефіцит суден та високий попит на зріджений газ.
ПрАТ “Укргідроенерго” планує у вересні поточного року підписати контракт із німецькими компаніями Andritz Hydro та MAN Energy Solutions на постачання електролізера потужністю 1 МВт для виробництва водню.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!