Новини / Логістика     12 серпня 2019 10:25

Перевезення врожаю під загрозою: Леонід Козаченко закликає до створення оперативного штабу

Уже за кілька тижнів в Україні може виникнути транспортний колапс, оскільки УЗ не може забезпечити аграріїв достатньою кількістю локомотивів та вагонів, аби вивезти урожай. У зв’язку з цим в Аграрній конфедерації наголошують на необхідності створення оперативного логістичного штабу.

Про це повідомляє Delo.

У сьогоднішніх умовах існування монополії Укрзалізниці, яка не може надати сільгоспвиробникам потрібну кількість вагонів та локомотивів, вивезти очікуваний рекордний урожай зернових вчасно і без втрат в Україні неможливо.

Читайте: 3 етапи формування ринку землі від радника президента Олега Устенка

В Українській аграрній конфедерації наголосили: якщо монополіст і надалі лише підвищуватиме тарифи і не поліпшуватиме якість перевезень, транспортного колапсу та економічних втрат у країні не уникнути.

Голова УАК Леонід Козаченко відзначає, що пікові навантаження виникнуть уже через кілька тижнів, тому, щоб запобігти розвитку кризи, слід створити оперативний штаб з перевезень.

Оскільки подібна логістична ситуація повторюється в Україні щороку, в Українській аграрній конфедерації вимагатимуть від нового парламенту позбавити Укрзалізницю монополії на ринку вантажоперевезень.

«Нам вдалося дещо зробити в цьому напрямку 2 роки тому. Ми вибороли дозвіл на використання приватних вагонів. Завдяки цьому вирішили проблему дефіциту вагонів і дали можливість запрацювати близько двом десяткам українських підприємств, причетних до випуску цих вагонів», – розповів Леонід Козаченко.

На сьогодні слід надавати перевагу українським виробникам та почати масштабну модернізацію рухомого складу Укрзалізниці – вважають в УАК.

Як повідомляв Landlord, голова Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко заявив, що Мінінфраструктури та УЗ повинні на особливо складний для аграріїв період створити так званий штаб, який координуватиме перевезення врожаю.

Новини за темою:  Хліб може подорожчати на 20%: чому українцям варто готуватися до зростання цін

Читайте також