Компанія Pepsi створила приправу до фастфуду з колою, щоб підкріпити позиціювання свого напою як ідеального для поєднання з хот-догом, передає newfood. Pepsi Colachup (колачуп, що є поєднанням слів кола і кетчуп) був розроблений спільно з відділом бізнес-консультацій Кулінарного інституту Америки.
Соус буде доступний на кількох бейсбольних стадіонах 4 липня, на американський День незалежності.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Щоб привернути увагу до новинки, Pepsi запартнерилася з 15-разовим чемпіоном у поїданні хот-догів Джоуї Честнатом.
За його словами, найкращий спосіб з’їсти хот-дог – це поєднати його з крижаною пепсі. Тож він дуже радий співпрацювати з компанією.
Люди можуть бути здивовані, але поза змаганнями я люблю їсти хот-доги в більш спокійному темпі, і немає кращого способу з’їсти хот-дог – приготований на пару, на грилі чи смажений – ніж з ідеально прохолодним напоєм, – поділився Джоуї.
У компанії запевняють, що Pepsi Colachup буквально зближує смак пепсі та хот-догів і може викликати інтерес у любителів пригод, які бажають оживити свій досвід. Топінг поєднує солодкі, цитрусові ноти Pepsi з гостротою кетчупу.
Це перший випадок, коли приправа була наповнена ароматизаторами Pepsi.
Нагадаємо, Нідерландська компанія Meatable створює культивовану свинину зі смаком та текстурою справжнього м’яса із дивовижною швидкістю. У 2025 році надійде у роздрібну торгівлю перший продукт компанії, наголошує генеральний директор та співзасновник Meatable Крийн де Нуд.
Американські інженери описали спосіб вирощування у лабораторії штучного сала для покращення смакових і фізичних властивостей вирощеного м’яса. Досліди з тваринними жировими клітинами показують, що їх можна вирощувати тонкими шарами, після чого об’єднувати у тривимірну масу, що нагадує справжню жирову тканину тварин.
Американська харчова технологічна компанія Motif FoodWorks випустила свій перший продукт, орієнтований на споживача, — гамбургери на рослинній основі Motif BeefWorks.
З листопада компанія GG (GG plant-based food products) вела на ринок рослинну альтернативу кальмарам.
Управління з контролю за якістю харчових продуктів і медикаментів США (FDA) завершило першу передпродажну консультацію щодо харчових продуктів для людей, виготовлених із культивованих клітин тварин.
Найбільша у світі меблева компанія IKEA виготовлятиме фрикадельки з “м’яса” рослин, пише Forbes. Рівень викидів парникових газів під час їх виготовлення складе лише 4% від обсягу викидів, що з’являються при приготуванні справжнього м’яса. До складу рослинного делікатесу увійде гороховий протеїн, овес, яблука та картопля. У компанії обіцяють, що веганські фрикадельки виглядатимуть як м’ясо та матимуть ідентичний смак.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!