Новини / Логістика     02 листопада 2022 19:48

Німецький оператор Deutsche Bahn скаржиться на повільну обробку українського зерна в ЄС

На зовнішніх кордонах ЄС необхідно розширити та прискорити інфраструктуру та прикордонні процеси

Німецький залізничний оператор Deutsche Bahn поскаржився, що не може повністю задіяти свої потужності для експорту зерна з України. Deutsche Bahn заявила, що не може збільшити обсяги перевезень українського зерна внаслідок прикордонної бюрократії ЄС, передає usm.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

Речник компанії наголосив, що DB міг би їздити навіть більше, якби проходження кордону на зовнішньому кордоні ЄС було швидшим.

За словами спікера, на зовнішніх кордонах ЄС необхідно розширити та прискорити інфраструктуру та прикордонні процеси.

“На нашу думку, централізована координація — стратегічна та операційна — дозволить перевозити більші обсяги вантажів залізницею”, — зазначив речник залізниці, і додав, що попит на транспортні потужності наразі — дуже великий.

Читайте також: Як уникнути проблеми з простоями навантажених зерновозів у черзі – експерт

Deutsche Bahn Cargo разом із дочірніми компаніями у Польщі та Румунії щодня відправляє декілька ешелонів з українським зерном у різні морські порти Європи.

Довідка. Deutsche Bahn AG — німецька залізнична компанія, найбільший залізничний оператор Німеччини. Deutsche Bahn AG є державною компанією, найбільшою залізнично-транспортною та залізнично-інфраструктурною компанією центральної Європи.

Нагадаємо, у вересні АТ “Укрзалізниця” збільшило обсяги перевезень зерна та продуктів перемолу більше, ніж на 60%.

Філія вантажних перевезень UZ-Cargo “Укрзалізниці” прийняла рішення підвищити плату за використання більшості типів вагонів власного парку компанії. Так, добова плата за використання зерновозів у жовтні збільшується до 2617 грн на добу (без ПДВ), мінераловозів при перевезенні зернових вантажів — 2007 грн, цистерн — 1605 грн, фітингових платформ — 1585 грн, цементовозів — 1100 грн, критих вагонів — 1039 грн, платформ-лісовозів — 710 грн, контрейлерних платформ — 315 грн.

Попри всі заходи з покращення зернової логістики, весь об’єм зернових та олійних вивезти у бажані терміни не вдасться. Експорт буде розтягнений у часі, тому потрібно працювати над можливостями довгострокового зберігання продукції. По це заявив перший заступник міністра агрополітики Тарас Висоцький.

Landlord раніше повідомляв, що німецький національний оператор Deutsche Bahn 10 років управлятиме Укрзалізницею.

АТ “Укрзалізниця” створило класифікатор терміналів для більш детального планування вантажних перевезень через західні прикордонні переходи.

АТ “Укрзалізниця” має намір відкрити залізничне сполучення ще на трьох прикордонних переходах в західному напрямку для розширення пропускної спроможності.

Стала відомо, що на дев’ятому місяці повномасштабного російського вторгнення в Україну Франція разом з колегами в ЄС опрацьовують сухопутний маршрут для експорту українського зерна.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також