Для повного оновлення автомобільного парку “Нібулон” закуповує 76 тягачів Scania R450 Євро 5 та 64 напівпричепів бельгійського виробника STAS. Перша партія складає 30 комплектів. 5 із них вже попрямували автошляхами України, повідомила пресслужба компанії.
Нині компанія переорієнтовує логістичні ланцюги і використовує комбіновані маршрути, які включають транспортування збіжжя вантажівками.
Автотранспортом здійснюється перевезення зерна з південних філій, зокрема річкових “Вознесенської” та “Новоодеської”, а також термінала в Миколаєві у напрямку “Бессарабської”.
Також, з усіх водних елеваторів компанії, що розташовані вздовж Дніпра та заблоковані через підрив Каховської ГЕС, автомобільним транспортом перевозять продукцію на елеватори з відвантаженням на залізничний транспорт.
За словами директора з логістики Сергія Калкутіна, завдяки диверсифікованій за видами транспорту системі, яка включає авто-, залізничний та водний транспорт, компанії вдалося побудувати нові ланцюги поставок продукції, зменшити собівартість нашої логістики і так збільшити закупівельні ціни для аграріїв.
На поточний рік департамент логістики має амбітні плани. Ми плануємо повністю оновити автопарк служби вантажного автотранспорту. Зокрема вантажівки від нашого партнера “Сканія Україна” стануть ефективним підсиленням нашої господарської діяльності,— зауважив Калкутін.
Читайте також: Попри війну “Нібулон” будує новий термінал на Дунаї
Раніше ми повідомили, що філія “Бесарабська” “НІБУЛОН”, яку побудували вже у воєнний період, дає компанії вижити, бо забезпечує доступ до міжнародних ринків. Вона також зіграла важливу роль і для українського експорту вцілому, коли глибоководні порти Одеси не працювали, заявив директор по взаємодії з органами влади та з правових питань компанії Михайло Різак у коментарі Elevatorist.
За його словами, зараз такий шлях експорту програє в маржинальності глибоководним портам Одеси.
Компанія звертається до Мінінфраструктури, Міжнародних асоціацій з проханням вирівняти цю ситуацію, зокрема щоб “Укрзалізниця” забезпечила конкурентні умови доставки агропродукції до Дунайських портів порівняно з глибоководними портами чорноморського регіону.
У компанії 14 річкових елеваторів, це майже 50% всього елеваторного бізнесу. На сьогодні частина з них знищена, частина в окупації. Кілька річкових елеваторів здійснюють відвантаження на залізницю.
Довідка. До війни компанія “НІБУЛОН” обробляла 82 тис. га землі, володіла і управляла мережею внутрішніх елеваторів і річкових терміналів і сучасним морським терміналом, розташованим у Миколаєві. “НІБУЛОН” експортувала переважно кукурудзу, пшеницю і ячмінь у більш ніж 20 країн світу. Крім того, компанія мала широку лінійку флоту (річковий, морський і змішаний).
Нагадаємо, нарощенню експортних показників в основному сприяло будівництво філії “Бессарабська”, яка стала важливим транспортним хабом. Цьогоріч близько 64% зерна поставлено на глобальний ринок саме завдяки новому підприємству в м. Ізмаїл.
Костянтин Хмельницький, заступник генерального директора “НІБУЛОНу” з сільськогосподарського виробництва, на прикладі ситуації в компанії, розмірковує про поточні умови здійснення посівної, очікування від цьогорічного сезону та дає практичні поради, спрямовані на зменшення впливу негативних факторів на врожай.
Компанія “НІБУЛОН” стала учасником нової програми приватного партнерства USAID – US Agency for International Development! Агенція виділяє кошти на підтримку проєкту з будівництва перевантажувального термінала в м. Ізмаїл (Одеська обл.), повідомила пресслужба компанії.
“Нібулон” надав свої баржі на початку широкомасштабного вторгнення, щоб зупинити можливий російський вхід у води міста.
Костянтин Хмельницький, заступник генерального директора “НІБУЛОНу” з сільськогосподарського виробництва, на прикладі ситуації в компанії, розмірковує про поточні умови здійснення посівної, очікування від цьогорічного сезону та дає практичні поради, спрямовані на зменшення впливу негативних факторів на врожай.
Компанія “НІБУЛОН” стала учасником нової програми приватного партнерства USAID – US Agency for International Development! Агенція виділяє кошти на підтримку проєкту з будівництва перевантажувального термінала в м. Ізмаїл (Одеська обл.), повідомила пресслужба компанії.
Анна Лиса