Новини / Рослинництво     07 лютого 2020 15:00

Найпоширеніші помилки в органічному бізнесі: поради фахівця

Головні помилки, яких припускаються екофермери-початківці: вирощують те на, що немає попиту, або вирощують у ту пору року, коли це не потрібно, зауважує екофермерка Анастасія Ле Хак.

Про типові помилки в органічному бізнесі розповіла фермерка Анастасія Ле Хак, родина якою вже 27 років популяризує органіку в Україні та В’єтнамі.  Про її досвід пише видання SEEDS.

Мама в Анастасії  українка, а тато в’єтнамець, тож органічний бізнес вони розвивають у двох країнах.

Анастасія навела приклад: багато фермерів вирощує ягоди і зелень. Проте більшість не враховує реальний попит на продукцію: селеру стеблову, брокколі, цвітну капусту, кабачки, а також такі ягоди, як черешня, сливи, абрикоси.

Фермерка наголошує: основний попит на продукцію йде з вересня по травень, а не навпаки.

«Взимку люди готові купувати зелень за будь-які гроші. А фермери, навпаки, на зиму закривають теплиці», – зауважує Анастасія Ле Хак.

Читайте: Екзотична органіка: одеське господарство вирощує мікрозелень і харчові квіти

Вона також зазначила, що ціна на органічний продукт не повинна бути надто високою для споживачів. Оптимальною є різниця в півтора-два рази порівняно зі звичайним продуктом.

Анастасія Ле Хак додала, що бізнес на органіці – «це нелегко і не для ледачих», і така праця вимагає багато часу і знань. Сама вона просуває у Фейсбуку життя у стилі органік та ділиться фото.

Найпоширеніші помилки в органічному бізнесі: поради фахівця

Як повідомляв раніше Landlord, німецькі фермери допоможуть Україні контролювати органічне виробництво.

Новини за темою:  Kernel збільшила виторг до $3,1 млрд і покращила чистий прибуток на 7% за 9 місяців фінроку
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також