Про типові помилки в органічному бізнесі розповіла фермерка Анастасія Ле Хак, родина якою вже 27 років популяризує органіку в Україні та В’єтнамі. Про її досвід пише видання SEEDS.
Мама в Анастасії українка, а тато в’єтнамець, тож органічний бізнес вони розвивають у двох країнах.
Анастасія навела приклад: багато фермерів вирощує ягоди і зелень. Проте більшість не враховує реальний попит на продукцію: селеру стеблову, брокколі, цвітну капусту, кабачки, а також такі ягоди, як черешня, сливи, абрикоси.
Фермерка наголошує: основний попит на продукцію йде з вересня по травень, а не навпаки.
«Взимку люди готові купувати зелень за будь-які гроші. А фермери, навпаки, на зиму закривають теплиці», – зауважує Анастасія Ле Хак.
Читайте: Екзотична органіка: одеське господарство вирощує мікрозелень і харчові квіти
Вона також зазначила, що ціна на органічний продукт не повинна бути надто високою для споживачів. Оптимальною є різниця в півтора-два рази порівняно зі звичайним продуктом.
Анастасія Ле Хак додала, що бізнес на органіці – «це нелегко і не для ледачих», і така праця вимагає багато часу і знань. Сама вона просуває у Фейсбуку життя у стилі органік та ділиться фото.
Як повідомляв раніше Landlord, німецькі фермери допоможуть Україні контролювати органічне виробництво.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!