Після повномасштабного вторгнення на європейському ринку заморожених ягід та фруктів спостерігається зменшення попиту на ягоди більш дорогого сегмент та збільшення попиту на нішеві ягоди і фрукти.
Про це розповів менеджер з продажу бренду Tevitta Ігор Усатий в інтерв’ю на Latifundist.com.
“Наразі спостерігається зменшення попиту на ягоди більш дорогого сегменту. Цей фактор, звісно, буде впливати на ціни — ми побачимо, як впродовж року вони будуть змінюватися. І зараз деякі компанії вже змінюють свої рецептури кінцевого продукту»”, — заявив експерт.
Додається, що насьогодні ринок роздрібних заморожених продуктів оцінюється в €7,5 млрд. З 2020 р. обсяг продажів збільшився майже на €1 млрд, що означає зростання вартості на +13,5% і зростання обсягів на +9,2%.
Основні гравці залишаються без змін Німеччина, Польща, Франція і Бельгія.
Нагадаємо, названо найпоширеніші напрями розвитку села в Україні.
Раніше вчені знайшли спосіб вирощувати справжні діабетичні фрукти.
Марковська Катерина
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!