Починаючи з 14 липня, мережа АЗК ОККО повністю зняла обмеження на заправку військових ЗСУ, волонтерів і великогабаритного транспорту (вантажні автомобілі, автобуси від 8 місць тощо), а також повернула змогу заправляти пальне у каністри. Про це галузевому виданню enkorr повідомили в компанії.
Як зазначають в ОККО, решта клієнтів мають змогу заправити 40 літрів будь-якого пального чи більше, залежно від індивідуальних лімітів, які кожен водій бачить у своєму персональному кабінеті додатка Fishka.
Для безготівкових клієнтів, які заправляють пальне через талони, картки online, літри з гаманця Fishka, встановлено такі ліміти:
- бензин А92/ А95/ Pulls 95 – до 100 л;
- ДП/ Pulls Diesel – до 100 л;
- автогаз – до повного бака.
У компанії також нагадали, що згідно з правилами, які діють у мережі ОККО, один водій може заправитися тільки за однією карткою Fishka. Окрім того, дозволено відпуск пального для одного пасажира з одного авто і тільки в каністру. При цьому відпуск пального для пасажира відбувається за його власною карткою Fishka.
“Наша мета, як на початку війни, так і зараз, – дати змогу заправитись якомога більшій кількості людей. Співробітники компанії докладають чимало зусиль, щоб завезти в Україну якомога більше пального з Європи. Наразі завозимо його найбільше серед усіх мереж в Україні. Проте зважаючи на попит, станом на сьогодні ми ще не бачимо змоги скасувати ліміти на заправку повністю, та в процесі збільшення запасів нафтопродуктів на АЗК ліміти будуть пом’якшуватися”, – зазначила керівниця департаменту корпоративних комунікацій мережі ОККО Ярослава Полякова.
Нагадаємо, в Україні необхідно повернути акциз на пальне. Про це заявив директор “Консалтингова група А-95” Сергій Куюн.
Уряд скасував державне регулювання цін. Завдяки цьому в Кабміні очікують зниження цін: граничні ціни на дизпаливо не перевищуватимуть 58 грн, на бензин — не більше 52 грн. Скасування акцизу на пальне мало стимулювати його ввезення до України та зробити зростання ціни на нього помірним.
Стало відомо, що влада України працює над розв’язанням проблеми з дефіцитом пального.
Кінцеві споживачі пального в бізнес-сегменті, зокрема сільгоспвиробники, почали імпортувати його самостійно. У результаті ціни знизились.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!