
Про це повідомляє Укрінформ.
За словами Володимира Омеляна, у Маріупольському та Бердянському портах ситуація стабілізувалася, однак вони все одно зазнають збитків через затримку суден Росією у Керченській протоці. Міністр зазначає, що немало судновласників змінюють орієнтацію на чорноморські порти, або взагалі вибирають інші напрямки, не бажаючи, аби їхні судна простоювали в Азовському морі. Цей факт негативно впливає на економіку усього краю.
Міністр блокаду називає добре продуманою операцією Москви, яка має за мету дестабілізувати Приазов’я, аби створити сухопутний коридор та анексувати Крим.
Читайте: Нібулон будує 140-метрового конкурента перевантажувальному крану Святий Миколай
Щойно міжнародний тиск на Росію з приводу затримки суден в Азові спаде – блокада відновиться, вважає Омелян. Також він зазначає, що за останні роки вантажопотік до Маріуполя скоротився утричі, до Бердянська теж суттєво зменшився, що не робить економічну ситуацію в цих регіонах кращою.
Як повідомляв LANDLORD, у грудні Росія скоротила термін затримки суден в Азовському морі. Ті, що прямували до українських азовських портів простоюють 3 доби, а ті, що йшли з портів – 2. У листопаді в обидва боки судна простоювали по 5 діб. До блокади затримка була на години, а не на дні.