Темпи перевезення цьогорічного врожаю зерна залізницею стримуються через неефективну роботу морських портів і термінальних комплексів. Серед причин затримки називають також «маркетингові хитрощі» посередників, які займаються закупівлею агропродукції.
Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.
Через несвоєчасне вивантаження вагонів у морських портах та їх накопичення Укрзалізниця змушена оголошувати конвенційні обмеження для підтримання пропускної спроможності залізничної інфраструктури.
Читайте: Буксири Нібулона готові водити каравани по Дніпру
У прес-службі зазначають, що останніми тижнями спостерігалася позитивна динаміка перевезень аграрної продукції залізницею. Хоча за перші 17 днів листопада перевезено на 17 % зерна більше, ніж за аналогічний період жовтня, проте утримувати позитивний темп неможливо без своєчасного вивантаження цих вантажів у морських портах.
Директор з економіки і фінансів Укрзалізниці Андрій Рязанцев Андрій Рязанцев заявив про наявні «маркетингові хитрощі», коли посередники скуповують продукцію у виробника і намагаються миттєво вивезти її в порти. Таким чином вони мінімізують свої витрати фактично за рахунок інших учасників ринку, руйнуючи при цьому встановлені логістичні зв’язки.
Раніше Landlord писав про те, що аграрії закликають ліквідувати монополію «Укрзалізниці» на вантажні перевезення.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!