Данський логістичний гігант Maersk святкує запуск першого у світі екологічного контейнеровоза, що працює на метанолі. Судно, місткістю 2100 TEU, є першим із дев’ятнадцяти замовлених Maersk суден із нейтральним викидом вуглецю, яке працюватиме на екологічно чистому метанольному паливі, передає gcaptain.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Довжиною у 172 метри судно замовили в липні 2021 року на корабельні Hyundai Mipo Dockyard у Південній Кореї, а поставка запланована на кінець цього року. Судно експлуатуватиметься брендом Maersk Sealand Europe, дочірньою компанією на Балтійському судноплавному маршруті між Північною Європою та Ботнічною затокою.
У серпні 2021 року компанія Maersk замовила південнокорейській Hyundai Heavy Industries ще вісім кораблів з екологічним двигуном метанолу місткістю 16 000 TEU, а пізніше використала опціони на чотири додаткові кораблі-побратими. У листопаді 2022 року компанія оголосила про додаткове замовлення на HHI на шість суден місткістю 17 000 TEU, що працюють на метанолі. 18 кораблів, які будує HHI, планується здати в 2024 і 2025 роках.
Maersk поставила перед собою амбітні цілі сталого розвитку, прагнучи стати вуглецево-нейтральними до 2040 року, що на десятиліття випереджає більшість інших компаній у секторі. Компанія також встановила найближчі цілі, які передбачають скорочення на 50% інтенсивності викидів парникових газів від її океанського флоту та 70% скорочення абсолютних викидів від її повністю контрольованих терміналів до 2030 року.
Читайте також: Найбільша у світі контейнерна компанія Maersk припиняє діяльність у росії
Щоб забезпечити свій флот, що працює на метанолі, Maersk займається підбором постачальників, аби забезпечити приблизно 1 мільйон метричних тонн чистого метанольного палива на рік, який буде потрібний для суден. Це заощадить приблизно 2,3 мільйона метричних тонн CO2 від потрапляння в атмосферу щорічно, порівняно з кораблями, що працюють на традиційному паливі.
Довідка. A.P. Moller-Maersk — інтегрований транспортно-логістичний холдинг, до складу якого входять найбільша судноплавна лінія світу, оператор контейнерних терміналів, компанії логістичного та виробничого секторів. Корпорація представлена у 130 країнах. Штат — близько 90 тис. співробітників.
Нагадаємо, данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!