Новини    15 жовтня 2023 11:39

Maersk направив запит китайським корабельням на будівництво 15 контейнеровозів на метанолі

Загалом до 2027 року до флоту Maersk приєднається 25 суден, що працюють на метанолі

Логістичний агрохолдинг Maersk направив запит китайським корабельням на будівництво до 15 контейнеровозів місткістю 3,5 тис. TEU, що працюють на метанолі, пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Maersk лідирує на замовлення на будівництво суден на метанолі. У червні перевізник вже уклав контракт на постачання серії контейнеровозів місткістю 9 тис. TEU.

Загалом до 2027 року до флоту Maersk приєднається 25 суден, що працюють на метанолі.

Крім того, запит на будівництво до 10 контейнеровозів місткістю 13 тис. TEU, які працюють як на традиційному пальному, так і на метанолі, надіслав японський перевізник ONE.

Усього ж частка контейнеровозів, що працюватимуть на метанолі, становить 52% усіх контейнеровозів, замовлених цього року.

Довідка. A.P. Moller-Maersk — інтегрований транспортно-логістичний холдинг, до складу якого входять найбільша судноплавна лінія світу, оператор контейнерних терміналів, компанії логістичного та виробничого секторів. Корпорація представлена у 130 країнах. Штат — близько 90 тис. співробітників.

Нагадаємо, данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.

Працівникам російського автозаводу виділять ділянки під картоплю через “складне економічне становище”.

A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.

Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.

Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.

Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.

Новини за темою:  Трейдер з ОАЕ укладає угоду на 150 тис. тонн українського зерна: перспективи співпраці

Анна Лиса

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...