Євросоюз оголосив свої наміри щодо розвитку залізничного сполучення через частину континенту, що у своєму кінцевому вигляді поєднає Середземноморський регіон від південної Іспанії до України.
Про це пише видання Levante.
Зазначається, що наприкінці 2023 року Іспанія, яка очолює Раду ЄС, досягла важливої попередньої угоди з Європарламентом щодо перегляду Регламенту Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Вона (угода) передбачає фінансування базової мережі транспорту, а саме історично важливого Середземноморського коридору, який досягне кордону з Україною.
Середземноморський коридор проходитиме зі Львова через усю Європу. Зазначається, що пасажирські поїзди рухатимуться по ньому зі швидкістю 160 км/год. Це дозволить перетинати національні кордони за 25 хвилин, а також забезпечить швидкісне та ефективне сполучення між країнами.
“Середземноморський коридор буде єдиним коридором TEN-T, який повністю пройде через Європу із заходу на схід”, – зазначив урядовий уповноважений з питань прибережної залізничної осі Жозеп Вісент Бойра.
Новий регламент встановлює чіткі терміни завершення будівництва TEN-T, зазначаючи, що базова мережа має бути готова до 2030 року, розширена базова мережа – до 2040 року, а глобальна мережа – до 2050 року.
Нагадаємо, PKP Cargo, дочірня структура польської залізниці PKP, анонсувала свої плани щодо виходу на український ринок. За словами голови правління компанії Алана Бероуда, стратегія PKP Cargo включає участь у крупномасштабних проектах на території України, зокрема у впровадженні перевантажувальних терміналів, які планують побудувати американські інвестори.
У межах міжнародної виставки Transport logistic 2023 у Мюнхені делегація АТ “Укрзалізниця” підписала меморандум про взаєморозуміння та співробітництво з німецькою логістичною компанією Global asset and logistics company (VTG GmbH) та провела низку зустрічей з представниками європейських компаній, які працюють на ринку залізничних перевезень.
У квітні в АТ “Укрзалізниця” наростили середньодобове навантаження на 20,6%, проти квітня 2022 року, — до 360,5 тис. тонн.
В АТ “Укрзалізниця” оприлюднили ставки плати за використання власних вагонів філії у травні.
Лише 6 930 з 56 440 вагоновідправок послуг користування зерновозами АТ “Укрзалізниця”, виставлених на аукціони через “Прозорро.Продажі”, були успішними у січні 2023 року. При цьому торги проводилися як у форматі голландських аукціонів (на пониження ціни), так і англійських аукціонів (на підвищення ціни).
“Укрзалізниця” активно розглядає можливість розширення бази для ремонту лінійного обладнання локомотивів. Днями в товаристві пройшла зустріч з підприємствами, потенційно зацікавленими в такій співпраці.
АТ “Укрзалізниця” має намір забезпечити більшу прозорість у своїх закупівлях, оприлюднюючи плани закупівель заздалегідь для сприяння використанню українських товарів та компонентів.
Департамент транспортної логістики АТ “Укрзалізниця” пропонує послугу з комплексного перевезення зернових вантажів. До кінця року УЗ хоче завершити реєстрацію окремої компанії для виходу на ринки Європи в цьому сегменті.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!