У Франції планують побудувати канал Сена-Північ Європи за понад 5 млрд євро

Франція побудує канал Сена-Північна Європа, який зв’яже внутрішні водні шляхи країни з каналами в Бельгії, Нідерландах і Німеччині, портами Антверпен і Роттердам. Канал Сена-Північна Європа з’єднає річку Уаза, що впадає в Сену, з каналом Дюнкерк-Шельда, пише usm.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Канал Сена-Північна Європа матиме ширину 54 метри та глибину 4,5 метра. Ним зможуть користуватися судна, що перевозять до 4400 тонн вантажів, а отже, кожна така баржа замінить 220 вантажівок, повідомляють автори проєкт. Канал планують здати в експлуатацію у 2030 році. Зрештою він дасть змогу транспортувати близько 17 млн тонн вантажів на рік.
Інвестиції вартістю 5,1 млрд євро фінансуються з фондів ЄС (2,1 млрд), уряду Франції (1,1 млрд), місцевих органів влади (1,1 млрд) і кредитів (0,8 млрд).
Нагадаємо, 17 вересня, на 83-тю річницю вторгнення радянських військ в Польщу в 1939 році, країна відкрила новий водний шлях, що з’єднує Віслинську затоку з Ґданською затокою. Завдяки каналу через Віслинську косу, Польща отримала незалежний від росії перехід у Балтійське море.
Один з найбільших стивідорів Клайпедського порту, Литва, запропонував свої потужності під українське зерно. Допомогу Україні запропонував “Термінал для сипучих вантажів”.
В Офісі Президента очікують, що Чорногорія посилить санкції проти рф та закриє свої порти для російських суден.
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Країни Балтії та Фінляндія об’єднають ракетні системи берегової охорони, аби зробити Балтійське море внутрішнім морем НАТО та закрити його від рф.
Анна Лиса