Для перевантаження шротів на контейнерному терміналі Мостиська на Львівщині планують побудувати новий критий склад, де будуть приймати, накопичувати та стафірувати шроти в контейнери, розповів в межах агротуру “4 кордони” комерційний директор термінала Олександр Свєтюха, передає elevatorist.
В Європі завжди доволі високий попит на шроти, тому цей напрямок буде працювати. Наприклад, в західному регіоні є багато виробників, які пропонують невеликі партії по 300-500 тонн, і вони якраз максимально корелюються з контейнерними партіями. Ці лоти по 500 тонн зазвичай купляють Індія, Індонезія, — пояснює Олександр Свєтюха.
Загалом минулого року на терміналі обробили близько 70 тис. TEU. На території може одночасно може зберігатися до 3 тисяч контейнерів.
“Мостиський сухий порт”, розташований неподалік від кордону з Польщею, розширив свої послуги на перевантаження мінеральних добрив. Наявні на терміналі 8 колій дозволяють одночасно приймати європейські вагони по колії 1435 мм та перевантажувати добрива у вагони колії 1520 мм або на вантажні автомобілі. Перевантажувальне обладнання підприємства дає змогу приймати, зберігати та відвантажувати мінеральні добрива в “біг-бегах” та в мішках на палетах, пише ЦТС.
Хоча послуга перевантаження добрив на кордоні не є новою, сам термінал виділяє одну дійсно унікальну і затребувану в наш час опцію, а саме наявність митної зони, яка дозволяє приймати і вивантажувати добрива на склад одразу після перетину кордону, — зазначили на терміналі.
Ця можливість надає змогу постійним клієнтам термінала економити в середньому від 100 тис. грн за день простою потяга в очікуванні розмитнення.
Хоча в цілому ситуація з розмитненням, яка була на початку року, покращилась, клієнти термінала продовжують користуватись такою перевагою і можливістю економити на логістиці, — зауважили у коментарі.
Контейнерний термінал “Мостиська” (Container Terminal Mostyska, CTM), на території якого також розташований зерновий термінал, обладнали помповими станціями для роботи з наливними вантажами, такими як соняшникова та соєва олія, повідомляє ctm.
Довідка. Контейнерний термінал “Мостиська” — це проєкт сухого порту, який розташований на кордоні України та Польщі.
Для забезпечення потреби ринку в перевантаженні наливних вантажів, як-от соняшникова та соєва олія, термінал обладнаний сучасними та високопродуктивними помповими станціями, які дають змогу перевантажувати великі обсяги наливних вантажів з автомобілів у залізничні цистерни й із залізничних цистерн для колії 1520 мм у цистерни для колії 1435 мм. На перевантаження одного потяга ми витрачаємо не більш ніж одну робочу зміну. Усі наливні вантажі проходять ваговий контроль, як для автомобільного, так і для залізничного транспорту.
Sunolta інвестувала у придбання технологічних потужностей з перевалки зернових культур на експорт у терміналі, що знаходиться на території Одеського морського торговельного порту.
Компанія “Алмейда Груп” побудувала перевантажувальний зерновий термінал на станції Вадул-Сірет, що на кордоні з Румунією.
У Румунії мають намір побудувати новий сучасний зерновий термінал у порту Констанца. Портовий оператор Socep вже розпочав необхідні для цього процедури.
Біля кордону Угорщини з Україною розпочав роботу найбільший у Європі наземний контейнерний термінал, метою якого є збільшення постачання українського зерна через Угорщину до портів Адріатичного моря.
На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!