Новини    21 жовтня 2021 11:02

Компанія «Сингента» запускає новий сезон аграрного реаліті-шоу на YouTube

20 жовтня, на YouTube-каналі компанії «Сингента» стартував новий сезон єдиного в Європі аграрного реаліті-шоу РЕАЛЬНІ АГРАРІЇ. 2000 км, 6 господарств у 5 областях, майже 125 годин відзнятого відео в полях — проєкт покаже, чим живуть сучасні українські фермери.

Цього разу в РЕАЛЬНИХ АГРАРІЯХ 2.0 ще більше формату реаліті — ви зможете віртуально відвідати господарства разом із героями, почуєте їхні історії успіхів та невдач, думку щодо найгостріших питань аграрної індустрії та рекомендації з ведення бізнесу. На вас чекає 3 випуски, які точно не залишать нікого байдужим. Тож вмикаймо агродрайв на максимум!

Чому варто дивитися РЕАЛЬНІ АГРАРІЇ 2.0?

Традиційний, перевірений роками формат Днів поля ніхто не відміняв, але в життя аграріїв приходять нові, свіжі онлайн-ідеї. Одна з таких — формат агрореаліті, який вперше реалізований командою компанії «Сингента». Знімальна група проєкту відзняла більше ніж 125 годин найкориснішого матеріалу та понад 10 годин відео з повітря, аби отримати дійсно якісну живу картинку для шоу.

Читайте: СИ Шикарі: новий гібрид кукурудзи для раннього урожаю від компанії «Сингента»

На відміну від першого сезону акцент зроблено на аграрній практиці. У проєкті РЕАЛЬНІ АГРАРІЇ 2.0 ви побачите повсякденну роботу господарств Київської, Житомирської, Кіровоградської, Полтавської та Запорізької областей. Очільники підприємств — різного віку, статі, з різними долями та життєвим і професійним досвідом. Але їх поєднує любов до землі, сільського господарства та новацій.

«Ми прагнули на прикладі реальних історій із життя наших героїв показати, яким є агробізнес в Україні та як кожен із них щоденно вкладає свою часточку в сучасну аграрну історію країни. Випуски другого сезону шоу РЕАЛЬНІ АГРАРІЇ будуть цікавими як досвідченим сільгоспвиробникам, так і молоді, адже всі кадри взяті з реального життя. До того ж тут кожен знайде для себе багато цінних порад та настанов, сформованих за довгі роки роботи наших героїв», — зауважує менеджер з маркетингу напряму зернових компанії «Сингента» Інна Кондратьєва.

Згідно з форматом герої трьох випусків агрошоу розділені по парах та мають змогу відвідати господарства одне одного, розпитати про секрети технологій, критично оцінити колег. Далі аграрії неодмінно поділяться враженнями про візит у польовій студії з ведучими — професійними експертами сільського господарства, що не мають стосунку до жодного із заявлених підприємств, а отже, є неупередженими.

Ініціатори проєкту стверджують: шоу РЕАЛЬНІ АГРАРІЇ 2.0 дає змогу подивитися на агропрактику під зовсім неочікуваним кутом і дозволяє кожному глядачеві взяти на озброєння озвучені технологічні моменти або подискутувати у коментарях. Тож це не просто шоу, а історії та досвід, що надихають.

Дивіться шоу на офіційному YouTube-каналі «Сингента» — це реальна можливість побачити агропотенціал країни на власні очі!

Нагадаємо, раніше Landlord розповідав, про ELEVATION — новий бренд захисту насіння від компанії «Сингента»

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...