П’ять гігантів ринку фастфуду – McDonald’s, KFC, Burger King, Subway і Domino’s Pizza – спрямовують все більше зусиль на розширення асортименту рослинних продуктів.
Відповідно до звіту ProVeg International, явним лідером у “рослинній революції” є Burger King. Одначе, усі п’ять основних мереж роблять кроки у заданому напрямку, передає newfood.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Аналітики називають ринок рослинних альтернатив дуже перспективним сегментом для зростання.
Зокрема у 2022 році продажі одних лише замінників м’яса склали $7,9 млрд. Очікується, що до 2025-го ця цифра сягне $15,7 млрд.
Глобальний сектор харчових продуктів рослинного походження, який включає альтернативні молочні продукти, замінники яєць та інші продукти, оцінювався в $40,21 млрд в 2021 році. За прогнозами, він сягне $78,95 млрд до 2028 року.
Нині ProVeg називає представлення рослинних позицій в меню все ще недостатнім.
Компанія проаналізувала онлайн-пропозиції закладів у Бельгії, Чехії, Німеччині, Нідерландах, Польщі, Південній Африці, Іспанії, Великої Британії та США. Виявилося, що лише половина містить принаймні один рослинний варіант. А із 1473 основних страв, перерахованих у всіх меню, лише 85 були рослинними.
Нагадаємо, південноафриканська компанія Mzansi Meat змінює бренд на Newform Foods і запускає рентабельну платформу біовиробництва для прискорення продукування культивованого м’яса.
Американська харчова технологічна компанія Motif FoodWorks випустила свій перший продукт, орієнтований на споживача, — гамбургери на рослинній основі Motif BeefWorks.
З листопада компанія GG (GG plant-based food products) вела на ринок рослинну альтернативу кальмарам.
Управління з контролю за якістю харчових продуктів і медикаментів США (FDA) завершило першу передпродажну консультацію щодо харчових продуктів для людей, виготовлених із культивованих клітин тварин.
Найбільша у світі меблева компанія IKEA виготовлятиме фрикадельки з “м’яса” рослин, пише Forbes. Рівень викидів парникових газів під час їх виготовлення становитиме лише 4% від обсягу викидів, що з’являються при приготуванні справжнього м’яса.
Чеський харчовий технологічний стартап Mewery представив гамбургер із суміші культивованої свинини та клітин мікроводоростей. Інновація знаменує собою нову віху в секторі культивованого м’яса, оскільки це означає появу більш етичних та екологічно чистих м’ясних продуктів за нижчою собівартістю, ніж інші продукти з культивованого м’яса.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!