Італійський перевізник ро-ро вантажів, група компаній Grimaldi, розмістила замовлення на будівництво п’яти суден для перевезення автомобілів (PCTC). Судна побудують у Китаї, на корабельній Цзянсу (Jiangsu, входить до China Merchants Heavy Industry). Контракт передбачає опціон на будівництво ще п’яти аналогічних суден. Вартість контракту з урахуванням опціону становить 1 млрд євро, повідомляє usm.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Ці судна місткістю 9 тис. CEU (автомобільний еквівалент завантаження судна) спроєктовані для перевезення електроавтомобілів. Судна матимуть нотацію класу Ammonia-ready від італійського товариства RINA, що означає можливість використання в майбутньому аміаку як палива після невеликої модернізації.
Також нові судна будуть обладнані системами з літій-іонних акумуляторних батарей, сонячними панелями та можливістю підключення до берегових джерел електроживлення.
Перші п’ять новобудов типу PCTC передадуть замовнику в період з 2025 по кінець 2026 року. Судна обслуговуватимуть маршрути між Європою, Північною Африкою, Близьким Сходом і Далеким Сходом.
Нагадаємо, A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk, повідомляє usm.
Польська компанія PKP LHS проінформувала про скасування конвенції на перевезення зернових вантажів у цементовозах, мінераловозах та піввагонах. Про це йдеться у листі на адресу Укрзалізниці, що є в розпорядженні Rail.insider.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!