Про це повідомляє УНІАН.
Євген Кравцов висловив своє бачення щодо запуску в режимі експерименту приватної тяги на залізниці.
«Ми неодноразово заявляли, що експеримент з приватною тягою – фантазії окремих людей», – відзначив очільник УЗ.
На його думку, для проведення такого експерименту потрібно чітко регламентувати, хто нестиме відповідальність за аварійні ситуації, які можуть статися. За словами Євгена Кравцова, Мінінфраструктури поки що такого регламенту не розробило.
Читайте: Перевезення врожаю під загрозою: Леонід Козаченко закликає до створення оперативного штабу
Крім того, в Укрзалізниці не бачать «великого сенсу» в експерименті з приватною тягою, оскільки він не тільки не розв’яже логістичну проблему, а й створить ризики для корупційних зловживань, бо принцип вибору компаній, які будуть задіяні на ринку вантажоперевезень, поки що не визначено.
«Саме тому це питання може бути врегульовано виключно шляхом прийняття закону», – наголосив Євген Кравцов.
Landlord раніше повідомляв про те, що Мінінфраструктури планує запустити на українську залізницю приватну тягу вже у 2019 р. в експериментальному режимі – без прийняття відповідного закону у ВР. При цьому приватним компаніям виділять ті маршрути, які зараз є збитковими.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!