Про це повідомляє ЦТС.
Щоб приватні компанії могли перевозити вантажі українською залізницею, Рада має прийняти відповідний закон, проект якого зареєстрували в парламенті. Проте Володимир Омелян говорить про те, що вже цього року, не чекаючи прийняття закону, планується запуск приватної тяги – в експериментальному порядку.
Читайте: Нібулон будує новий пункт для зберігання пального на 300 кубометрів
Ключовим завданням для Мінінфраструктури є визначити ті ділянки на залізниці, які не генерують прибуток для УЗ. За словами міністра, після цього домовлятимуться з великим світовим оператором і запустять приватну тягу в експериментальному режимі.
Володимир Омелян підкреслив, що в жодному разі в УЗ не заберуть прибуткові ділянки, планується віддати виключно ті маршрути, які зараз є збитковими.
Landlord раніше повідомляв про те, що Володимир Омелян запропонував революційну схему розподілення вантажних вагонів.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!