Новини / Логістика     12 серпня 2019 10:25

Перевезення врожаю під загрозою: Леонід Козаченко закликає до створення оперативного штабу

Уже за кілька тижнів в Україні може виникнути транспортний колапс, оскільки УЗ не може забезпечити аграріїв достатньою кількістю локомотивів та вагонів, аби вивезти урожай. У зв’язку з цим в Аграрній конфедерації наголошують на необхідності створення оперативного логістичного штабу.

Про це повідомляє Delo.

У сьогоднішніх умовах існування монополії Укрзалізниці, яка не може надати сільгоспвиробникам потрібну кількість вагонів та локомотивів, вивезти очікуваний рекордний урожай зернових вчасно і без втрат в Україні неможливо.

Читайте: 3 етапи формування ринку землі від радника президента Олега Устенка

В Українській аграрній конфедерації наголосили: якщо монополіст і надалі лише підвищуватиме тарифи і не поліпшуватиме якість перевезень, транспортного колапсу та економічних втрат у країні не уникнути.

Голова УАК Леонід Козаченко відзначає, що пікові навантаження виникнуть уже через кілька тижнів, тому, щоб запобігти розвитку кризи, слід створити оперативний штаб з перевезень.

Оскільки подібна логістична ситуація повторюється в Україні щороку, в Українській аграрній конфедерації вимагатимуть від нового парламенту позбавити Укрзалізницю монополії на ринку вантажоперевезень.

«Нам вдалося дещо зробити в цьому напрямку 2 роки тому. Ми вибороли дозвіл на використання приватних вагонів. Завдяки цьому вирішили проблему дефіциту вагонів і дали можливість запрацювати близько двом десяткам українських підприємств, причетних до випуску цих вагонів», – розповів Леонід Козаченко.

На сьогодні слід надавати перевагу українським виробникам та почати масштабну модернізацію рухомого складу Укрзалізниці – вважають в УАК.

Як повідомляв Landlord, голова Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко заявив, що Мінінфраструктури та УЗ повинні на особливо складний для аграріїв період створити так званий штаб, який координуватиме перевезення врожаю.

Логістика        12 серпня 2019 17:19

Євген Кравцов: експеримент з приватною тягою – фантазії окремих людей

Керівник Укрзалізниці Євген Кравцов вважає, що експеримент з приватною тягою без прийняття відповідного закону не вирішить логістичних проблем, а створить корупційні ризики та переваги для компаній, які будуть задіяні на ринку вантажоперевезень.

Про це повідомляє УНІАН.

Євген Кравцов висловив своє бачення щодо запуску в режимі експерименту приватної тяги на залізниці.

«Ми неодноразово заявляли, що експеримент з приватною тягою – фантазії окремих людей», – відзначив очільник УЗ.

На його думку, для проведення такого експерименту потрібно чітко регламентувати, хто нестиме відповідальність за аварійні ситуації, які можуть статися. За словами Євгена Кравцова, Мінінфраструктури поки що такого регламенту не розробило.

Читайте: Перевезення врожаю під загрозою: Леонід Козаченко закликає до створення оперативного штабу

Крім того, в Укрзалізниці не бачать «великого сенсу» в експерименті з приватною тягою, оскільки він не тільки не розв’яже логістичну проблему, а й створить ризики для корупційних зловживань, бо принцип вибору компаній, які будуть задіяні на ринку вантажоперевезень, поки що не визначено.

«Саме тому це питання може бути врегульовано виключно шляхом прийняття закону», – наголосив Євген Кравцов.

Landlord раніше повідомляв про те, що Мінінфраструктури планує запустити на українську залізницю приватну тягу вже у 2019 р. в експериментальному режимі – без прийняття відповідного закону у ВР. При цьому приватним компаніям виділять ті маршрути, які зараз є збитковими.

Поділися

Логістика        12 серпня 2019 16:09

Флот Нібулона: 75 суден, $600 млн та 10 років

Нібулон, одна з найбільших агрокомпаній України, є також головним вітчизняним суднобудівником. Левову частку своєї продукції він транспортує річками за допомогою власного флоту, який налічує 75 барж, катерів, плавкранів тощо. У їх будівництво за 10 років Нібулон інвестував $600 млн.

Про це повідомляє НВ Бізнес.

Близько 3,3 млн т своєї експортної продукції Нібулон переміщує всередині країни Дніпром і Південним Бугом. Власний флот, якому на сьогодні в Україні немає рівних, компанія збудувала самостійно. На це пішло 10 років і $600 млн інвестицій.

Читайте: Перевезення врожаю під загрозою: Леонід Козаченко закликає до створення оперативного штабу

Рішення створити річковий флот засновник компанії Олексій Вадатурський пояснює небажанням «стояти в чергах», очікуючи для перевезення своїх вантажів вільних вагонів від Укрзалізниці та вільних потужностей у морських портах.

Таким чином, Нібулон збудував не лише баржі, катери, що доправляють агропродукцію річками, а й плавкрани, які перевантажують зерно на морський транспорт. Для забезпечення всіх логістичних етапів компанія також звела 12 портових терміналів на Дніпрі та Південному Бузі.

Оскільки Нібулон має ще й потужний автопарк і власні залізничні вагони, то в компанії змогли побудувати  роботу так, щоб автомобілі постачали зерно на відстань не більше 100 км за схемою «поле – порт/найближчий елеватор – залізниця/річка».

Кредити на свої масштабні логістичні й інфраструктурні проекти Нібулон отримував від ЄБРР, Європейського інвестиційного банку, Світового банку та інших.

Landlord раніше повідомляв про те, що Нібулон придбав 20 власних нових вагонів-хоперів і вже відправив ними в Миколаїв першу партію зерна.

 

Поділися

Рослинництво        06 серпня 2019 10:03

Урожай зернових зібрано на 91% прогнозованої площі — Мінагрополітики

Cвіжі дані про жнива-2019: станом на 5 серпня аграрії України зібрали 35 млн тонн зернових і зернобобових культур з площі 9,1 млн га.

Про хід збирання урожаю повідомляє Мінагрополітики на своєму офіційному порталі. Зернові зібрано на 91% прогнозованих посівних площ.

Статистика збору врожаю по основних культурах виглядає так:

  • пшениці – 25,8 млн тонн з площі 6,3 млн га (93% до прогнозу при врожайності 41,0 ц/га);
  • ячменю – 8,1 млн тонн з площі 2,4 млн га (92% до прогнозу при врожайності 33,7 ц/га);
  • гороху – 593 тис. тонн з площі 259 тис. га (99% до прогнозу при врожайності 22,9 ц/га);
  • жита – 233 тис. тонн з площі 86 тис. га (73% до прогнозу при врожайності 27,1 ц/га);
  • вівса – 175 тис. тонн з площі 71 тис. га (39% до прогнозу при врожайності 24,6 ц/га).

Читайте: Як УЗ вирішила проблему з транспортуванням зернових

Крім того, озимого ріпаку зібрано 3,0 млн тонн з площі 1,2 млн га (98% до прогнозу) при врожайності 24,6 ц/га.

Як повідомляв рініше Landlord, на Миколаївщині та Полтавщині завершили жнива ранніх зернових наприкінці липня.

Поділися

Логістика        05 серпня 2019 10:30

Як УЗ вирішила проблему з транспортуванням зернових

УЗ збільшить кількість залізничних маршрутних станцій із 83 до 140. Їх поділять на групи за потужністю та добовою швидкістю відвантаження.

Про те, як  «Укрзалізниця» організує  транспортування зерна нового врожаю, розповідає ЦТС. Керівництво УЗ поінформувало про новації в логістиці на зустрічі з представниками бізнесу.

Так, до вже існуючих 83 залізничних станцій для вантажних перевезень  УЗ додасть ще  55-57 і доведе кількість до 140. Станції будуть поділені на 2-3 групи за потужністю та добовою швидкістю відвантаження. Наприклад, для станцій першої групи маршрут формуватиметься протягом доби; для 2-3-ї груп – протягом 2-3 діб. Мінімальна норма вагонів для маршрутної відправки – не менше 44 вагонів.

Такі плани озвучило керівництво «Укрзалізниці».

Вводяться нові види відправки зерна:

  • графікова відправка – прямими маршрутами, за певним годинним графіком;
  • кільцева відправка – порожні та навантажені вагони прямуватимуть у складі маршрутів з дотриманням графіку.

Відхилення від графіків допускається не більше 4 годин.

Читайте: Євген Кравцов розповів, як УЗ ставиться до конкуренції в залізничних вантажоперевезеннях

Щодоби «Укрзалізниця» формуватиме близько 15 відправок з власних вагонів. В УЗ визнають, що кількість  вагонів є обмеженою. При їх розподілі пріоритет надаватиметься графіковим відправкам. Їх розподілятимуть між 140 маршрутними елеваторами, а вантажовідправникам відкриють інформацію про розподіл, щоб уникнути зловживань.

Як раніше повідомляв Landlord, УЗ обмежила відвантаження зернових у зерновозах власного й орендованого парку, ввівши конвенції для низки компаній.

 

Поділися

Логістика        02 серпня 2019 08:17

Євген Кравцов розповів, як УЗ ставиться до конкуренції в залізничних вантажоперевезеннях

Голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов заявив, що прихильно ставиться до ідеї створення конкурентного ринку залізничних перевезень в Україні.

Про це повідомляє НВ.

За словами очільника УЗ, його особиста думка збігається з позицією компанії щодо позитивного сприйняття зазначеної ідеї.

Читайте: Українські аграрії можуть втратити частину врожаю через транспортний колапс – Олександр Криворучко

«Я особисто, і, в принципі, позицією компанії на сьогодні є те, що ми прихильно ставимося до конкурентного ринку залізничних перевезень – як вантажних, так і пасажирських», – відзначив Євген Кравцов.

Проте, на думку керівника УЗ, сьогодні компаній, які прагнуть взятися за пасажирські залізничні перевезення, немає, оскільки в Україні лише кілька напрямків окупаються з точки зору операційних витрат.

Landlord раніше повідомляв про те, що Кернел за $64 млн купив найпотужнішого після УЗ залізничного оператора.

Поділися
Показати ще