Група компаній “Молочний альянс” випустила ще одну новинку безлактозної продукції під ТМ “Яготинське” – вершкове безлактозне масло одразу у двох видах жирності — 73% та 82,5
Про це йдеться у повідомленні компанії.
“Технологія масла безлактозного загалом не відрізняється від технології класичного вершкового масла. Безлактозне виробляється традиційним методом, додається лише один процес у підготовці вершків. До цієї сировини додається фермент “лактаза”, який розщеплює дисахарид лактози на два моносахариди: глюкозу та галактозу. Даний процес контролюється відповідними аналізами на залишковий вміст лактози до рівня 0,1%, після чого вершки направляють на теплову обробку, дозрівання, а потім вже на маслоутворювач”, — розповідає головний технолог ГК “Молочний альянс” Наталя Васильєва.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Безлактозне вершкове масло не містить жодних домішок. У складі лише вершки з коров’ячого молока та фермент “лактаза”. Безлактозне масло можуть використовувати у їжу не лише споживачі, що мають лактозну непереносимість, але й інші люди, яким до вподоби ніжний смак вершкового масла з легкою солодкістю.
Уточнюється, що відтепер безлактозна лінійка бренду “Яготинське” включає: UHT-молоко, кефір, кисломолочний сир і вершкове масло.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Довідка: ГК “Молочний альянс” об’єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію “Яготинське для дітей”. Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ “Пирятин”, “Славія”, “Яготинське” і “Яготинське для дітей”, “Хопси” та ін.
Нагадаємо, торговельна марка “Яготинське” оновила лінійку питних йогуртів, фасованих у плівку, зокрема, додали три нові смаки: з ароматом лісових ягід, манго та маракуї, чорниці.
“Яготинський маслозавод” починає виробляти два продукти в безлактозній лінійці ТМ “Яготинське”: ультрапастеризоване молоко 2,5% жиру в пакованні Tetra Fino та сир кисломолочний 5% жиру в пакованні стабілопак.
Молочна компанія “Волошкове поле” планує подвоїти виробництво ультрапастеризованого молока, інвестувавши 1,5 млн євро на постачання лінії “Тетрапак” та збільшивши виробничі потужності.
Згущене молоко з Буцької громади планують постачати до великих мереж супермаркетів по всій країні, як і продукцію з інших громад. Над цим працюють фахівці програми “Сади Перемоги”. Оскільки ця ініціатива всеукраїнська, то вони орієнтуються на те, що вирощують і виробляють у тих чи тих громадах.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!