Про це повідомляє УНІАН.
Експорт зернових, який пов’язаний з форвардними контрактами, що укладаються за 3–9 місяців до фактичних поставок зерна покупцеві на зовнішній ринок, повинен спиратися на розуміння трейдерами вартості перевезень упродовж цього часу.
Читайте: Держрегулятор не підтримав УЗ щодо підвищення тарифів на вантажоперевезення
Запропонований Укрзалізницею механізм підвищення тарифів на вантажоперевезення шляхом індексації на рівень зростання цін у промисловості не дає можливості чітко прорахувати вартість перевезень на майбутнє, що призведе до невизначеності.
«Ми не знаємо, яким буде індекс промислових цін, що розраховує Держстат, і тому нам складно уявити, які витрати чекають компанії у зв’язку з прив’язкою тарифів на вантажоперевезення до ІСЦ», – заявив в.о. виконавчого директора УЗА Сергій Іващенко.
За його словами, за форвардними контрактами відбувається більше третини експортних поставок зернових, а отже Укрзалізниця повинна розробити економічно обґрунтований тариф і конкретну методику, яка дозволятиме бізнесу прогнозувати зміни тарифу. Для цього потрібен незалежний регулятор.
Як повідомляв Landlord, експерти ЄБА підрахували, що в результаті запланованого механізму підвищення тарифів УЗ на вантажоперевезення вартість транспортування вантажів зросте на 23%, і це призведе до того, що бізнес додатково витрачатиме 11,7 млрд грн у рік.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!