Новини

Експерт: Стратегічне планування збільшить рентабельність виробництва плодоовочевої продукції

Однією з головних проблем плодоовочевого ринку України є відсутність ефективної системи торгівлі. Про це заявив Микола Довгаль, керівник підрозділу маркетингу спеціальних, овочевих культур та картоплі компанії «Сингента Україна», повідомляє «Інфо-Шувар». За його словами, існування такої системи неможливе без розуміння потреб споживача, впровадження певних стандартів якості продукції та стратегічного планування обсягів виробництва і продажів на рівні виробника.

«Ми досить часто спостерігаємо на нашому ринку дивні речі. Наприклад, український фермер може штучно створювати дефіцит продукції, призупиняючи продажі в очікуванні зростання ціни. Завдяки цьому, вже у другій половині сезону на ринку з’являється великий обсяг не дуже якісної продукції і ціна навпаки суттєво знижується. В таких умовах збудувати системну роботу неможливо, хоча, це могло б гарантувати певну стабільність бізнесу і для виробників, і для торгових компаній», – розповів пан Довгаль.

На думку експерта, український споживач вже диктує певні умови, і виробники, які планують далі розвиватись принаймні на внутрішньому ринку, вимушені будуть дотримуватись цих умов.

«Рентабельність вирощування овочів в Україні щороку знижується, тому що зростає вартість ресурсів для впровадження механізації та автоматизації виробництва. Купівельна спроможність українських громадян не зростає, але зростають вимоги до плодоовочевої продукції. Враховуючи ці фактори, майбутнє я бачу саме за продуктом із доданої вартістю, частка якого на ринку України поки що мізерна»,- зауважив фахівець.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку