Новини / Логістика     30 квітня 2020 11:04

Допуск приватної тяги повинен тривати не менше 12 місяців – Іван Остапченко

Експеримент по допуску локомотивів приватних компаній на магістраль АТ «Укрзалізниця» в ідеалі повинен тривати не менше року - для отримання якісної інформації про його результати. Таку думку висловив Іван Остапченко, генеральний директор «Локо-Інвест» - дочірньої компанії «Лемтранс».

«Пілотний проект щодо допуску приватної тяги повинен тривати не менше 12 місяців – обкатка локомотивів і їх супровід повинні пройти повний сезонний тест. Для чистоти експерименту треба, щоб хтось із приватників проїхав 500-600 км – для відпрацювання маршрутів з декількома шляхами і зміною тяги. За різними напрямками», – вважає він.

У ході зазначеного періоду, за словами керівника «Локо-Інвеста», необхідно буде зібрати докладну статистику по взаємодії приватних операторів і власника залізничної інфраструктури. Це повинен зробити регулятор в особі Міністерства інфраструктури.

Читайте: До 2024 року IFC залучить в економіку України $3 млрд – Джейсон Пеллмар

«Результатом проведення цього експерименту повинна стати відпрацювання внутрішніх процедур і регламенту з експлуатації та сервісу техніки, особового складу з власником інфраструктури і з регулятором в особі держави», – зазначає Остапченко.

При цьому, за його словами, приватні компанії не ставлять перед собою мету заробити гроші під час експерименту.

Джерело: ЦТС

Раніше Валерій Ткачов розповів, навіщо УЗ пропонує учасникам ринку довгострокову оренду вагонів.

Читайте також