Новини    08 квітня 2020 10:02

Рятують власний бізнес або чому УЗ пропонує довгострокову оренду вагонів – Валерій Ткачов

Фахівець у сфері логістики Валерій Ткачов повідомив, що близько 70% вагонного парку АТ Укрзалізниця в даний момент простоює без роботи. Щоб максимально задіяти свій вагонний парк, УЗ запропонувало новий продукт для вантажовідправників.

У вівторок, 7 квітня, у форматі скайп-конференції менеджмент Укрзалізниці, куди увійшли Член Правління компанії Ремігіуш Пашкевич, директор із розвитку бізнесу Андрій Рязанцев і директор із комерційної роботи Андрій Мірошников, презентував учасникам ринку новий продукт.

Фактично – це довгострокові договори на оренду вагонів АТ УЗ терміном на 6-12 місяців. Хоча правильніше буде сказати, що це купівля вантажовідправником права гарантованого відвантаження вантажу у вагонах Укрзалізниці. При цьому, пропонується істотно знизити ставку добової оренди вагонів УЗ.

Так, наприклад, для зерновозу (діюча ставка – 1136 грн/добу без ПДВ) ставки по пілотному проекту складуть:

  • на 6 місяців-778,66 грн / добу;
  • на 12 місяців-584,00грн / добу.

Для піввагона (діюча ставка-  902 грн) ставки по пілотному проекту складуть:

  • на 6 місяців-700,84 грн/добу;
  • на 12 місяців-545,74 грн/добу.

Умови участі в даному пілотному проекті: мінімальна місячна партія відвантаження – 500 вагонів.

Читайте: За 2 тижні повністю модернізуємо обласну інфекційну лікарню Миколаєва – Олексій Вадатурський

При цьому, учасники проекту матимуть перевагу при узгодженні місячних планів відвантаження. Участь вантажовідправників у пілотному проекті реалізується шляхом підписання додаткової пропозиції до основного договору з АТ УЗ. Механізм роботи в пілотному проекті підлягає доопрацювання, й УЗ просить вантажовідправників направити пропозиції та зауваження щодо даного проекту. Найближчим часом механізм буде доопрацьовано.

Планується під цю програму запропонувати 10% вагонного парку Укрзалізниці (зерновозів і піввагонів) на період квітень-травень. У липні-серпні 2020 р. залізниця планує запропонувати під цей проект до 50% свого парку вагонів.

Очікувані вигоди від реалізації пілотного проекту:

  • АТ УЗ зможе збільшити частку працюючого вагонного парку (ситуація в даний момент критична);
  • Вантажовідправники зможуть гарантовано робити відвантаження за фіксованою вартістю перевезення.

Головний недолік – пілотний проект тільки для великих вантажовідправників. Тобто це продукт для вантажовідправників, які здатні відвантажувати мінімум 32-35 тис. т вантажу в місяць і запланувати відвантаження з горизонтом 6-12 місяців.

Також у процесі скайп-наради менеджмент озвучив позитивну новину про скорочення кількості малодіяльних вантажних станцій до 170 (у даний момент близько 320 станцій).

Раніше Валерій Ткачо заявив, що з 1 квітня вартість користування вагонами УЗ зросте у 13 разів.

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...