Новини / Технології     08 травня 2024 20:58

Coca-Cola вкладає мільярд доларів в експеримент зі штучним інтелектом

Використовуючи Azure OpenAI Service, Coca-Cola уже вивчає можливість використання генеративних цифрових помічників на основі штучного інтелекту для покращення показників продуктивності, пов’язаних із клієнтським досвідом, оптимізації операцій та підвищення загальної ефективності

Coca-Cola підписала п’ятирічну угоду з корпорацією Microsoft щодо інтеграції використання штучного інтелекту (ШІ) у різних бізнес-функціях – від виробництва до маркетингу, передає newfood.

У межах угоди Coca‑Cola виділила $1,1 млрд на Microsoft Cloud з його генеративним штучним інтелектом та можливостями використання у “хмарі”. Крім того, компанії експериментуватимуть із помічником Microsoft Copilot Microsoft 365 AI Assistant, щоб перевірити його ефективність у підвищенні продуктивності на робочому місці.

Повідомляється, що Coca-Cola перенесла уже перенесла всі свої програми на Microsoft Azure.

Завдяки довгостроковому партнерству ми досягли значного прогресу у прискоренні впровадження можливостей штучного інтелекту в компанії Coca‑Cola та її мережі незалежних ботлерів по всьому світу, – говорить Джадсон Альтхофф, виконавчий віцепрезидент і головний комерційний директор Microsoft.

Використовуючи Azure OpenAI Service, Coca-Cola уже вивчає можливість використання генеративних цифрових помічників на основі штучного інтелекту для покращення показників продуктивності, пов’язаних із клієнтським досвідом, оптимізації операцій та підвищення загальної ефективності.

Партнерство Coca-Cola Microsoft у сфері штучного інтелекту з Microsoft стартувало у 2020 році з угоди на $250 млн. Тоді Нірадж Толмаре, старший віцепрезидент і глобальний директор з інформаційних технологій компанії Coca-Cola, зазначив, що можливості Microsoft допомагають гіганту ринку напоїв бути на вершині інновацій.

З того часу компанія внаслідок можливостей штучного інтелекту не тільки покращила внутрішні процеси, а й випустила нові продукти. Наприклад, у кінці 2023 р. Coca-Cola анонсувала випуск напою без цукру Y3000, рецептура та візуальний дизайн для якого розроблені спільно з ШІ.

Смак напою Y3000 був двоетапним процесом. Дослідники Coca-Cola зібрали “ключові смакові переваги та тенденції, щоб зрозуміти, що споживачі уявляють і думають про смак майбутнього”, — зазначив представник компанії.

Згодом ця інформація була перероблена системою штучного інтелекту Coca-Cola, щоб “допомогти розробити смакові профілі та поєднання”.

Новини за темою:  Верховна Рада ратифікувала угоду з США про надра: створено Фонд відбудови з паритетним управлінням

Coca-Cola не описує смак нового напою в жодному зі своїх матеріалів, але Y3000 поставляється у звичайних сортах і без цукру.

Крім цього, штучний інтелект використовувався для розробки футуристичної упаковки тонкої банки, яка має піксельний логотип, а також фіолетові, рожеві та сині відтінки.

Нагадаємо, веганські яйця, розроблені штучним інтелектом, виходять у супермаркети.

Інститут харчових і сільськогосподарських наук Університету Флориди готується до будівництва нового Центру прикладного штучного інтелекту.

Ізраїльський стартап MAMAY Technologies створив алгоритм на базі штучного інтелекту, який визначає “об’єктивну” солодкість їжі та напоїв.

Завдяки штучному інтелекту статки найбагатших людей світу зросли на понад 150 мільярдів доларів, повідомляє Business Insider. Сплеск інтересу до інтелектуального мовного інструменту ChatGPT швидко поширився на ринки, і відомі інвестори поспішали скупити акції компаній, які, на їхню думку, могли б сприяти зростанню ШІ.

Сучасне агропідприємство зіштовхується з низкою складних завдань та викликів в господарській діяльності. Однак, з появою нових технологій, зокрема штучного інтелекту, з’являються нові можливості для аграріїв у їхніх прагненнях до успіху. Один з таких інноваційних інструментів – ChatGPT.

Дозапилення за допомогою дронів не тільки суттєво підвищить врожайність ліщини, а й покращити якість ядра. Це дозволить фермерам отримати набагато більшу ціну за фундук, водночас значно знизити витрати.

Відомий на Харківщині фермер Геннадій Гончаров має у господарстві – 500 гектарів, на яких вирощує пшеницю. Нині фермер придбав дрон із тепловізором, щоб виявляти міни на своїх полях.

Фундація американського мільярдера Говарда Баффета працює над технологією розробки дрона, який може розпізнавати, ідентифікувати та наносити на карту наземні міни.

Потреба аграріїв в оптимізації виробництва стає актуальнішою, ніж будь-коли. Зважаючи на стрімке подорожчання ресурсів, виникає необхідність скоротити їх витрати в кожній агрономічній операції, зокрема, й у проведенні захисту посівів, що потребує значної кількості ЗЗР, води, пального. Передові розробки дозволяють знизити обсяги потрібних ресурсів, і в той же час підвищити якість проведення операції

Новини за темою:  Україна веде переговори з ЄС про продовження торгівельного безвізу після 5 червня - Шмигаль

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також