
Валерій Ткачов пояснив, чому так відбувається, на своїй сторінці в соціальній мережі Фейсбук.
Зерновози Укрзалізниці не користуються попитом. Попри те, що УЗ взялася знижувати ставки на їх оренду. Про таку тенденцію розповів Валерій Ткачов, експерт у сфері транспортної інфраструктури.
Причина такої ситуації, на думку, Ткачова в діях самої Укрзалізниці. Адже відомство встановлювало просто захмарні ціни на вагони свого Центру транспортної логістики (ЦТР).
Читайте: Зміна очільника УЗ не приведе до кардинальних змін у компанії – Валерій Ткачов
“За два роки добова ставка оренди виросла з 356 грн за добу до 1136 грн (без ПДВ) у рамках дерегуляції вагонної складової залізничного тарифу, – пише Валерій Ткачов. – Цим підвищенням ставок УЗ простимулювала приватний бізнес інвестувати в зерновози”.
Нині приватний парк зерновозів, за інформацією експерта, складає приблизно 18-19 тисяч одиниць, а парк УЗ – 10,5 тисяч. І він перестав бути цікавим бізнесу.
Landlord раніше повідомляв, що Валерій Ткачов назвав наміри Укрзалізниці позакривати так звані малодіяльні станції «договорняком» чиновників із великими агрохолдингами.