Про це повідомляє Обозреватель.
Якщо тарифи УЗ різко підвищать, бізнес переходитиме на автомобільні транспортування вантажів. Таку заяву зробила ЄБА, звернувшись до Міністерства інфраструктури, АТ «Укрзалізниця» і Державної регуляторної служби з проханням не затверджувати механізм підвищення тарифів шляхом індексації на рівень зростання цін у промисловості.
Читайте: УЗ здаватиме в оренду через ProZorro 40% вагонів замість 5% запланованих
Експерти відзначають, що 50% витрат Укрзалізниці йде на зарплати, які не прив’язані до зростання цін у промисловості. За даними Асоціації, у 2018 р. вартість напіввагонів, що належать Укрзалізниці, зросла приблизно в 4 рази, тоді як у приватних структурах – лише вдвічі.
В Асоціації стверджують, що з бізнесом не консультувалися про те, як підвищувати ціни, внаслідок чого монополіст фактично може отримати право необмежено піднімати тарифи.
Як повідомляв Landlord, протягом 2018-го фактична вартість перевезення зерна УЗ збільшилася на 60-70%. Зокрема, зросли ціни на такі складові як оренда та перевезення продукції в зерновозах, додаткові коефіцієнти й розцінки «Укрзалізниці».
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!