Новини    17 серпня 2017 18:29

Блокада Катару може бути вигідною для виробників продукції «халяль»


В України є всі шанси збільшити експорт до Катару. На початку літа десять держав, в тому числі Саудівська Аравія, Бахрейн, ОАЕ і Єгипет розірвали дипломатичні відносини з Катаром, звинувативши країну в підтримці і фінансуванні терористичних організацій «Ісламської держави» і «Аль-Каїди».

Повітряне та морське сполучення з Катаром було утрачене, країна виявилася майже у цілковитій продуктовій ізоляції, зберігши торговельні стосунки лише з Туреччиною та Іраном.

«У Катарі проживає 2,6 мільйона чоловік, при цьому країна імпортує 90% продуктів харчування і має обмежену кількість прісної води, – каже Лариса Поліщук, віце-президент Асоціації «Укрхаляль». – Щоб впоратися з торговельною блокадою арабських країн, Катар почав поставляти стратегічні продукти харчування повітрям. Ми радимо українським виробникам халяльних продуктів зорієнтувати виробничі потужності на заміщення потреби катарського населення».

Одним із перших виробників, які отримали право на використання маркування «халяль» понад вісім років тому, стала компанія «Миронівський хлібопродукт». Халяльну продукцію експортують також «Агромарс», Нікопольська птахофабрика, «Агро-Овен», «Губін», Володимир-Волинська птахофабрика.

За інформацією Transparency Market Research, світовий ринок продуктів «халяль» до 2020 року збільшиться, досягнувши $6 трлн, до 2030 року – $10,5 трлн.

Ще немає новин у цій стрічці ...