Новини / Думки     26 січня 2020 15:06

Бізнес за принципом Lego – засновник Convex Павло Головенко

«Можливість залучити дешеві кошти є важливим аргументом для наших партнерів», — говорить Павло Головенко, засновник і керуючий партнер Convex International GmbH. Однак, підкреслює: не це головне, адже фінансування — лише інструмент, за допомогою якого компанія реалізує проекти.

В ексклюзивному інтерв’ю Landlord засновник відомої європейської компанії Convex International GmbH розповів, чому вона є унікальною для українського ринку.

Convex багато, хто з аграріїв сприймає саме як компанію, що спроможна залучати дешеве кредитування безпосередньо через банки Німеччини. Та це лише незначна частина усіх можливостей, які компанія пропонує своїм українським партнерам.

Головна перевага Convex — робота за принципом Lego. Якщо, наприклад, проаналізувати сегмент елеваторів, то всі гравці намагаються стати дилерами якогось відомого виробника обладнання. А Convex від цієї практики давно відмовилася. Натомість враховує індивідуальні особливості партнера.

«Я працюю в елеваторному бізнесі два десятиліття і можу впевнено сказати: у світі не існує виробника, який би задовольнив усі вимоги клієнта щодо параметрів майбутнього елеватора, — говорить Павло Головенко. Шаблонного рішення, яке б врахувало особливості кожного проекту, просто немає. Вихід  комбінувати обладнання різних виробників, підбираючи його відповідно до завдання клієнта. Саме це дозволяє запропонувати клієнтам нижчі ціни без втрати якості».

Читайте: Зроблено в Німеччині — Convex International GmbH

Тож головне для компанії Convex  — технології та вміння з ними працювати. А можливість залучати дешеве кредитування лише інструмент реалізації проекту, конкурентна перевага в очах клієнта.

«Ми клієнтоорієнтована компанія, і так, ми йдемо від потреб клієнта. Але ми не супермаркет, куди можна прийти і купити все», — підкреслює Павло Головенко.

Засновник і керуючий партнер Convex International GmbH пояснює: «На ринку України й тих країн СНД, де ми працюємо, ми позиціонуємо себе як свого роду «бутик».

«Колись був такий німецький виробник тракторів, про якого вже мало хто пам’ятає, навіть у Німеччині, — Schlüter. Його представники інколи прямо казали фермерам: «Ти ще не гідний мати наш трактор. А коли ти на своїй ділянці покращиш ось це, тоді прийдеш до нас». Ми в якомусь сенсі хочемо бути як Schlüter — такий собі напівзакритий «бутик», в який треба постукати, щоб зайти», — говорить Павло Головенко.

Вибір клієнтів відбувається дуже ретельно, вивчається їх фінансовий стан, кредитна історія.

Новини за темою:  Астарта побудує в Україні перший завод із виробництва соєвого протеїнового концентрату: залучено $40 мільйонів міжнародних інвестицій

Якщо аграрій відповідає вимогам компанії, Convex готовий зробити багато. Наприклад, організувати короткотривале торгове фінансування, щоб зменшити навантаження на оборотні кошти. «Умовно, якщо ринок добрив в Україні працює за передоплатою, ми пропонуємо клієнтам можливість купувати добрива з відстрочкою до року, — пояснює Павло Головенко. — Ми підписали контракт, привезли добрива, і клієнт нам через рік заплатив за дуже низькими відсотками по кредиту».

Усі ці послуги ні в якому разі не перекривають основний напрям у роботі Convex  — це проектування, будівництво елеваторів, овочесховищ, ліній із глибокої переробки продукції рослинництва і продукції тваринництва.

Landlord раніше розповідав, як заснована у 2007 році зі штаб-квартирою у Кельні, Convex здобула переконливе портфоліо виконаних проектів у країнах СНД, особливо в Білорусі.

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також