Прикордонники та митники першочергово пропускають бензовози, які їдуть в Україну з пальним та за пальним в країни Євросоюзу. Зауважимо, що такий процес сприятиме швидшому розв’язанню проблеми дефіциту пального в Україні, повідомляє пресслужба Державної прикордонної служби.
“Зелені коридори” для вантажівок, які перевозять пальне, погоджені з суміжними країнами. Автівки, що транспортують пальне, проходять необхідні прикордонно-митні процедури контролю в пріоритетному порядку, як з боку сусідньої країни, так і в Україні.
“На виконання завдань керівництва держави та уряду прикордонники спільно з представниками митниці забезпечують безперебійний та позачерговий пропуск транспортних засобів, які перевозять пальне. Зокрема проведено взаємодію з представниками суміжних країн, які пішли назустріч та також позачергово приймають транспортні засоби, що перевозять бензин та дизельне пальне, а також пропускають їх на виїзд. У випадку виникнення черг на державному кордоні, таким транспортним засобам надається пріоритет у перетинанні кордону, у тому числі з виділенням додаткових смуг для руху”, – зазначив начальник пресслужби Західного регіонального управління Держприкордонслужби України Роман Павленко.
Вантажівки з цистернами, які прямують в країни ЄС за пальним, також проходять оформлення позачергово.
Довідка. Уряд скасував державне регулювання цін. Завдяки цьому в Кабміні очікують зниження цін: граничні ціни на дизпаливо не перевищуватимуть 58 грн, на бензин — не більше 52 грн. Скасування акцизу на пальне мало стимулювати його ввезення до України та зробити зростання ціни на нього помірним.
Нагадаємо, в Україні необхідно повернути акциз на пальне. Про це заявив директор “Консалтингова група А-95” Сергій Куюн.
Стало відомо, що влада України працює над розв’язанням проблеми з дефіцитом пального.
Раніше Landlord повідомляв, що Польща планує давати Україні понад 200 тисяч тонн продукції щомісячно.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!