Баришівська зернова компанія формує парк власних вагонів-зерновозів

Баришівська зернова компанія Grain Alliance взяла курс на формування власного вагонного парку з метою зниження ризиків, пов’язаних із логістикою рухомого складу залізницею в піковий сезон. Виготовлення нових вагонів-зерновозів, а не придбання вживаного рухомого складу — принципова позиція менеджменту компанії. Партнером компанії у реалізації проєкту став завод «Карпати» — авторитетне вітчизняне підприємство з майже 50-річною історією.
Співпраці передувало ретельне вивчення замовником технологій, що використовуються при виготовленні вагонів-зерновозів.
«Ми абсолютно задоволені нашою співпрацею з «Баришівською зерновою компанією». Я за те, щоб наші взаємини розвивалися не лише цього року, але й у майбутньому. Ми знаємо, що «Баришівська зернова компанія» збирається й надалі розвивати свій парк вагонів, і сподіваємося, вони знову прийдуть до нас із пропозиціями», — зазначив генеральний директор ДМЗ «Карпати» Ростислав Гапатин.
У свою чергу Ольга Медиченко, фінансовий директор ДМЗ «Карпати», розповіла про те, що на етапі розробки кольору та дизайну вагонів були представлені 6-7 варіантів. І замовник, і виконавець зробили все, щоб якісно реалізувати проєкт.
«Нам як заводу-виробнику дуже приємно бачити позитивний кінцевий результат», —наголосила вона.
Читайте: Потужності Ніжинського елеватора будуть збільшені до 70 000 т
Нові вагони вже прибули на Березанський елеватор, де їх відразу включили до логістичного ланцюжка. За словами Андрія Падієнка, механіка дільниці «Березанський елеватор» Баришівської зернової компанії Grain Alliance, технічний персонал з особливою відповідальністю ставиться до експлуатації нових вагонів — аби вона була максимально ефективною, працівники компанії пройшли навчання на ДМЗ «Карпати».
«Хтось скаже, що із придбанням вагонів розпочалася нова ера у розвитку нашої компанії. Я погоджуюся з тим, але хочу також наголосити, що це продовження далекоглядної політики акціонерів: збільшення інвестицій у компанію з метою зниження операційних витрат, покращення впізнаваності бренду. Завдяки цьому ми досягаємо безпеки відвантажень продукції у піковий сезон. Також для нас дуже важливим є фактор підтримки вітчизняного виробника, адже вагони зроблені в Україні», — наголосив Таір Мусаєв, віцепрезидент, комерційний директор Баришівської зернової компанії Grain Alliance.
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, як Баришівська зернова компанія впроваджує енергоощадні технології