Асоціація звернулась до Міністерства інфраструктури України з проханням відкликати проект регуляторного акту про автоматичну індексацію залізничних тарифів. Даний документ передбачає, перегляд вартості перевезень відповідно до індексу цін виробників промислової продукції за певний період.
В УЗА підготували аргументи проти нововведення. Головний із них: індекс цін виробників неможливо спрогнозувати. А відповідно, неможливо спрогнозувати і вартість перевезень. Відтак аграрії не зможуть прорахувати вартість перевезень навіть на 3 місяці вперед, а для них це дуже важливо. Адже компанії, що забезпечують експорт зернових культур, працюють за маркетинговим роком з липня по червень. І укладають довготривалі контракти з партнерами з фіксованою вартістю.
«Саме тому експортерам важливо розуміти, якою буде ціна доставки проданого зерна покупцям в інших країнах через два-три квартали чи навіть рік», – підкреслює Сергій Іващенко, в.о. обов’язків виконавчого директора УЗА.
Читайте: УЗ запропонувала нову модель формування тарифів на вантажоперевезення
На його думку, непередбачуваність тарифів негативно вплине на бізнес, економіку країни, а в першу чергу, на сферу виробництва зернових культур.
Міністерство інфраструктури оприлюднило проект регуляторного акту про залізничні тарифи на вантажі 5 липня. Наразі триває обговорення документу.
Як пиcав раніше Landlord, 30 березня тарифи на вантажні перевезення УЗ були проіндексовані на 14,2 %. Це стало першим етапом запровадження моделі автоматичної індексації тарифів.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!