Новини

Аграрії не можуть відвантажити продукцію через логістичні проблеми на залізниці

Через закриті залізничні станції заблокованими залишаються тисячі тонн зернових, а ті хто намагаються переправити вантаж на інші вимушені збільшувати витрати на логістику втричі більше ніж за звичай. Про це інформують Члени Всеукраїнської Аграрної Ради (ВАР), повідомляє прес-служба спілки.

«Наразі у нас «стоїть» 25 тис. тонн продукції. А оскільки найближчу залізничну станцію закрили, маємо подавати вагони з м. Самбір. Нині це коштує нам майже 9 тис., проти 3 тис., які платили раніше. Та й і цих вагонів нема, їх не подають. Заблокована і продукція на відправку, і добрива не можемо прийняти, адже станція закрита. Останнє завантаження відбулося ще в наприкінці липня. Жодних повідомлень про припинення роботи станції не було», — розповів Ігор Зварич, представник ТОВ «Західні Аграрні Традиції».

У скрутному становищі опинились навіть власники елеваторів із залізничним сполученням.

«Впродовж року наше підприємство збудувало новий сучасний елеватор, потужністю 80 тис. тонн. Будівництво зернонавантажувального терміналу узгоджували із Укрзалізницею. Буквально в липні цього року завершили будівництво елеватора, встигли завезти більше 20 тис. тонн ранніх зернових — ячмінь, пшениця, горох. І все, на цьому справа «завмерла» — продати залізницею не можемо, адже станція у стані закриття. Отримати 6 вагонів добрив, які ми вже оплатили теж не можемо. Офіційних попереджень щодо закриття станції не отримували. Направляли звернення на ім’я Прем’єра, голови Укрзалізниці, народних депутатів щодо ситуації із перевезеннями та все марно… І досі ми заблоковані», — додає голова ФГ «Строгого О.Ф.», Олександр Строгий.

Нагадаємо, як раніше повідомляв LANDLORD, «Укрзалізниця» підготувала перелік зі 177  малоефективних станцій для закриття чи обмеження графіку роботи. Після домовленостей з зерновиками закрити вирішили близько 100.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку