Новини     6 місяців тому

«Укрзалізниця» домовилась з зерновиками щодо малоефективних станцій


Після врахування всіх думок зі 177 малодіяльних станцій із навантаження зерна тимчасового чи повного закриття для вантажних операцій у переліку залишилось 99 станцій, щодо яких у всіх учасників зернового ринку думка була одностайною. Про це повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».

Нагадаємо, аналіз роботи зернових вантажних станцій засвідчив що 328 із 528 вантажних зернових станцій сьогодні обробляють близько 6 % зернових вантажів, навантажуючи до двох вагонів зерна на добу. Вони потребують значних витрат на утримання, задіяння великої кількості дефіцитного тягового складу.  «Укрзалізниця» підготувала перелік зі 177  малоефективних станцій для закриття чи обмеження графіку роботи. В свою чергу, зернотрейдери наполягали на зменшенні та детального опрацювання цього списку.

Зокрема, консолідована позиція полягає в повному закритті 27 станцій для вантажної роботи, 41 станція буде закрита для вантажної роботи з липня по грудень 2018 року з подальшим відновленням, за умови наявності заявок на середньоденне навантаження/розвантаження 5 вагонів на добу на термін не менше 3 місяців, 24 станції буде закрито для вантажної роботи з липня по грудень 2018 року з подальшим відновленням за умови наявності заявок на середньоденне навантаження/розвантаження 10 вагонів на добу на термін не менше 6 місяців.

Також є 7 станцій, яким через від’ємний фінансовий результат або недостатнє використання потужностей пропонується надати можливість упродовж кількох місяців збільшити кількість середньоденного навантаження вагонів і вийти на беззбиткову діяльність.

«Вперше у консолідованій роботі з ринком упродовж 4 місяців дискусій ми прийшли до компромісу з приводу складного економічного питання. Це говорить про те, що Укрзалізниця кардинально змінюється. Ми почали слухати одне одного і знайшли спільну мову, приймаючи рішення на користь усім», – наголосив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За даними «Укрзалізниці», представники підприємства, разом із зерновиками проаналізували ринок зернових, а саме історичні показники 2014-2017 та врахували прогнозні обсяги перевезень в сезоні 2018-2019 років, перспективи розвитку елеваторного господарства, спроможність елеваторів, фронти навантаження, проведену модернізацію з боку власників під’їзних колій та підприємств аграрного сектора, зі свого боку клієнти, надали свої пропозиції щодо закриття або сезонної призупинки станцій навантаження зерна. При цьому усі пропозиції аграрників були враховані та дані станції були тимчасово виключені з базового рейтингу під партнерську гарантію їх розвитку до наступного сезону.

«Ми плануємо і надалі використовувати цей інструмент і аналізувати карту навантаження зерна щороку, у березні-квітні, разом іншими учасниками ринку. За результатами діяльності станцій за 2018 рік питання по виключеним станціям буде додатково проаналізовано. При зміні показників діяльності станцій вони будуть подані на процедуру реорганізації. Ми переконані, що прийняте рішення збільшить обсяги перевезень та підштовхне наших партнерів до інвестування у модернізацію потужностей зі зберігання зернових», – запевнив Євген Кравцов.

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!



Читайте також

Вас зацікавить