Новини

Аграрії назвали 4 головні проблеми перевезень зернових залізницею

Для успішного транспортування зернових та олійних «Укрзалізниці» потрібно вирішити 4 основні проблеми. Ці ключові питання було озвучено аграріями 6 вересня під час засідання комітету Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин, передає прес-служба асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ).

За даними асоціації, протягом останніх років обсяг зернових, що транспортується залізницею, зріс з 25 млн до 36,6 млн тон. Зростає також і валове виробництво с/г продукції. Щороку ситуація із перевезенням зерна для аграріїв погіршується і 2018 рік не став виключенням.

  1. Нестача локомотивної тяги для обслуговування потреб залізниці.
  2. Несправедлива система розподілу вагонів між виробниками/перевізниками.
  3. Непередбачуваний ріст тарифів на послуги УЗ та оренду вагонів.
  4. Зупинення станцій із навантаження зерна.

В УКАБі перелічили три основні напрямки щодо покращення роботи залізниці.

  1. Мораторій на закриття зупинки залізничних станцій з відвантаження зернових та олійних культур.
  2. Прозора, автоматична система розподілу вагонів-зерновозів.
  3. Допуск приватної тяги до перевезень олійних і зернових культур.

Зі слів президента асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Тараса Висоцького, потрібно розглядати проблематику Укрзалізниці як однієї з частин аграрної логістики в цілому, разом з дорогами та водним транспортом.

«Необхідно законодавчо закріпити міжнародні підходи до організації залізничного транспорту, які декларує законопроект №7316. Необхідно відновити оперативну комунікацію працівників УЗ с представниками секторів, вона має бути постійною. Стратегічні питання розвитку УЗ треба виносити на найвищий державний рівень. Аграрний комітет міг би зараз зайняти роль координатора та стати об’єднавчим майданчиком для народних депутатів та секторальних асоціацій з метою формування єдиної позиції», – прокоментував Тарас Висоцький.

Нагадаємо, як раніше повідомляв LANDLORD, в Укрзалізниці заявили що проблеми дефіциту зерновозів немає. Їх цілком достатньо на найближчі 3-5 років.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку