
Про це розповів заступник голови правління МХП з комерції і маркетингу Сергій Іванов на конференції «Бізнес-моделі у AgriFood», яка проходила в Києві 14 листопада.
Сергій Іванов наголосив, що для ефективного налагодження експортних поставок агропродукції ключове значення має баланс між діями держави і приватного бізнесу, оскільки протекціонізм на рівні урядів є сьогодні важливим елементом конкурентної боротьби. Як приклад цього експерт навів Китай.
Китай – перспективний ринок для українського м’яса птиці
Ситуація з АЧС у Китаї впливає на весь ринок білка і м’яса птиці зокрема, оскільки КНР нині активно нарощує імпорт м’яса.
«Китайський ринок – високомаржинальний. Це ринок, на якому хочуть бути присутні всі. Постачання продукції на ринок Китаю дає виробнику м’яса птиці унікальну можливість, оскільки забезпечує високу маржу, чим створює умови для розвитку бізнесу, для інвестування в подальше виробництво», – підкреслив Сергій Іванов.
Попри це слід відзначити, що для українських виробників м’яса птиці китайський ринок і досі не відкритий. Хоча і попередня влада, і сьогоднішнє керівництво ведуть щодо цього переговори з китайською стороною, протоколи і нині не узгоджено.
Читайте: Україна отримує 55% доларової виручки від експорту агропродукції – Олексій Павленко
Водночас близько 20 російських і білоруських компаній сьогодні постачають м’ясо птиці в КНР. Це конкретний приклад того, як працює в сучасному світі протекціонізм і наскільки він важливий для конкурентної боротьби.
Сергій Іванов висловив надію, що за 3-4 місяці Україна зможе досягти домовленостей з Китаєм щодо постачання м’яса птиці, що за цей час у ході переговорів будуть узгоджені всі умови для експорту цієї продукції.
Landlord раніше повідомляв про те, що МХП створює групу компаній для трансформації свого бізнесу.