Про це розповів заступник голови правління МХП з комерції і маркетингу Сергій Іванов на конференції «Бізнес-моделі у AgriFood», яка проходила в Києві 14 листопада.
Сергій Іванов наголосив, що для ефективного налагодження експортних поставок агропродукції ключове значення має баланс між діями держави і приватного бізнесу, оскільки протекціонізм на рівні урядів є сьогодні важливим елементом конкурентної боротьби. Як приклад цього експерт навів Китай.
Китай – перспективний ринок для українського м’яса птиці
Ситуація з АЧС у Китаї впливає на весь ринок білка і м’яса птиці зокрема, оскільки КНР нині активно нарощує імпорт м’яса.
«Китайський ринок – високомаржинальний. Це ринок, на якому хочуть бути присутні всі. Постачання продукції на ринок Китаю дає виробнику м’яса птиці унікальну можливість, оскільки забезпечує високу маржу, чим створює умови для розвитку бізнесу, для інвестування в подальше виробництво», – підкреслив Сергій Іванов.
Попри це слід відзначити, що для українських виробників м’яса птиці китайський ринок і досі не відкритий. Хоча і попередня влада, і сьогоднішнє керівництво ведуть щодо цього переговори з китайською стороною, протоколи і нині не узгоджено.
Читайте: Україна отримує 55% доларової виручки від експорту агропродукції – Олексій Павленко
Водночас близько 20 російських і білоруських компаній сьогодні постачають м’ясо птиці в КНР. Це конкретний приклад того, як працює в сучасному світі протекціонізм і наскільки він важливий для конкурентної боротьби.
Сергій Іванов висловив надію, що за 3-4 місяці Україна зможе досягти домовленостей з Китаєм щодо постачання м’яса птиці, що за цей час у ході переговорів будуть узгоджені всі умови для експорту цієї продукції.
Landlord раніше повідомляв про те, що МХП створює групу компаній для трансформації свого бізнесу.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!