Новини / Кейси     22 квітня 2020 09:50

100 т на місяць і клієнт Нестле: як печериці з Дрогобича підкорили ринок України

Підприємство "Боровик" з Дрогобича, що на Львівщині, постачає свіжі гриби до найбільших мереж супермаркетів України та планує підкорювати ринок ЄС. На підприємстві вирощують 100 т печериць на місяць. Постачають їх до найбільших супермаркетів країни.

Успішний бізнес заснував Мирон Турчин. Покинув посаду директора банку і перетворив хобі на бізнес. “Прочитав статтю про вирощування печериць, яка мене надихнула”, — каже Мирон Турчин.

З братом у 2002-му відкрили перший цех. Виробництво налагодили завдяки експертам із Нідерландів. І тепер мають 16 цехів для вирощування. А серед клієнтів — міжнародну компанію “Нестле”.

Гриби відповідають всім європейським вимогам. І “Боровик” готується підкорити ринок ЄС. На експорт планують постачати сушені гриби, оскільки вони мають довгий термін придатності. На підприємстві звертають увагу, у першу чергу, на Німеччину, де є багато компаній, що виготовляють різні приправи, спеції, а також супи і каші швидкого приготування.

Читайте: Фермер з Вінничини реставрує 240-річну козацьку Покровську церкву ФОТО

Мирон Турчин зазначає, що Україна має значний потенціал у розвитку грибного бізнесу.

“У нас культура споживання грибів, вирощених у теплицях, ще формується. Українці лише почали звикати до них, адже продукт на ринку лише років 15. Один європеєць, американець, австралієць споживає набагато більше тепличних грибів, ніж один українець”, — пояснює він.

Бізнесмен впевнений, що грибний ринок України має величезний потенціал і сміливо зможе конкурувати з підприємствами ЄС.

Джерело: Tvoemisto.tv

Раніше Landlord повідомляв, що грибний фарш дає вдвічі більше прибутку, ніж сирі печериці.

Новини за темою:  524 мікропідприємства: як в Україні розвивається мала молочна переробка під час війни
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також