
Екологічний флешмоб #Sharing_a_healthy_future_for_Ukraine, започаткований селекційно-насіннєвою компанією «Рійк Цваан Україна», відбувся 6 листопада за підтримки Unilever Україна, Посольства Королівства Нідерланди в Україні та участі Air France-KLM в Україні.
«Здоровий спосіб життя – це не тільки спорт та здорове харчування, – зазначив Надзвичайний та Повноважний Посол Королівства Нідерландів в Україні пан Йеннес де Мол. – Здоровий спосіб життя – це збереження навколишнього середовища за об’єднання зусиль задля здорового майбутнього».
Відповідний рекорд у категорії «Масові заходи, екологія» зафіксували представники Книги рекордів України. Під час акції учасники відмітили прагнення нідерландських компаній зробити внесок в екологію України.
«Бренд Lipton вже має великий досвід участі в українських екологічних проектах. Чайна фабрика у Гостомелі працює за принципом «Нуль відходів на захоронення» та відправляє 100% відходів на переробку чи повторне використання в інших сферах, а наш чай сертифікований міжнародною екологічною організацією Rainforest Alliance, – розповідає керівниця відділу комунікацій компанії «Юнілевер Україна» Вікторія Вознюк. – Через це ми щиро раді втілити цей проект у життя і приєднатись до такої чудової ініціативи.
Відзначимо, що до подібних заходів у сфері корпоративної соціальної відповідальності нідерландський бізнес в Україні долучається вперше.
Раніше повідомлялося, що на Агропорті встановили національний рекорд – зварили 100 літрів ягідного морсу з понад 150 кг плодів органічного кизилу.