Про це йдеться на сторінці у Facebook проекту.
Для того, аби розпочати роботу, необхідно встановити додаток на свій телефон та зареєструватися. Реєструватися може як замовник, так і перевізник. Працівники сервісу власноруч перевіряють документацію перевізника та лише після цього верифікують його як надійного. Після цього він може додаватися в систему та приймати замовлення.
Документи подаються винятково в електронному вигляді. За словами розробників, це займає кілька секунд.
Для замовників та перевізників програмне забезпечення JIT+ обирає оптимальний маршрут. Це дозволяє економити час та фінанси.
Читайте: В допомогу лендлорду – українські мобільні додатки, що економлять час
Власник вантажу може фіксувати місцезнаходження відправленого товару та знати терміни, коли той прибуде до місця призначення. У випадку, якщо на терміналі чи елеваторі черга, перевізник може автоматично зайняти в ній місце ще в дорозі (адже система розраховує потрібний час на дорогу). У такий спосіб відвантаження та завантаження проходитиме в кілька разів швидше. А в разі відхилення від графіку система сама проінформує і скоригує всіх учасників процесу.
Розробники стверджують: додаток також усуває численні випадки корупції, адже зводить до мінімуму людський фактор.
«Запуск сервісу планується в три етапи, перший з яких успішно проходить тестування з основними гравцями зернового ринку, а саме з одержувачами і перевізниками. Незабаром буде другий і третій етапи», – заявили автори для ЦТС.
Поки додаток орієнтований на перевезення зернових вантажів автотранспортом. Проте на подальших етапах його втілення планується розширити функціонал на інші номенклатури вантажів та види транспорту.
Як раніше повідомляв Landlord, «Миронівський хлібопродукт» створив мобільний додаток для корпоративних клієнтів. З його допомогою можна швидко замовляти потрібну продукцію та вказувати її бажані характеристики. Планується, що програму встановлять понад 2 тис. користувачів.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!