Новини    06.06.2018 11:01

Зерновики та Укрзалізниця дійшли до компромісу щодо закриття малодіяльних станцій


В результаті активного обговорення переліку залізничних станцій, що планували до закриття чи обмеження роботи, вдалось дійти компромісу між інтересами зернового ринку та найбільшого перевізника зерна, котрий полягає в ефективному використанні як залізничної так і зернової інфраструктури. Про це повідомляє прес-служба «Української зернової асоціації».

Нагадаємо, як раніше повідомляв LANDLORD, «Укрзалізниця» пропонувала повністю закрити 60 станцій для вантажної роботи. Ще 110 пропонували закрити у період з 1 червня по 1 грудня 2018 року з подальшим відновленням, за умови необхідного мінімуму заявок на навантаження.

За даними УЗА, національний перевізник погодився переглянути перелік малоефективних станцій, враховуючи аргументацію зернового ринку щодо ефективності окремих станцій, аби не обмежувати бізнесу доступ до залізничних станцій. Крім того, сторони домовились врахувати показники виробництва зерна в розрізі районів аби планувати вантажні роботи малоефективних залізничних станцій.

«Протягом останніх кількох тижнів, УЗА на прохання УЗ консолідувала аргументацію окремих елеваторів, громадськості, представників Міністерства аграрної політики та продовольства України та окремих областей щодо малоефективних станцій та надали їх до «Укрзалізниці». Ми аргументовано продемонстрували найбільшому перевізнику зерна, що деякі станції  не заслуговують бути закритими, адже мають чи то суттєві зберігальні потужності чи інвестиційні плани розвитку на найближчі роки. В свою чергу, УЗ вкотре довела свою лояльність до партнерів з аграрної галузі та погодилась врахувати позицію громадськості та бізнесу. Ми вітаємо таку співпраці та завжди раді мати такий діалог», – підкреслив президент УЗА Микола Горбачьов.

Та додав, що наразі, не йдеться про закриття чи обмеження роботи залізничних станцій, а лише про оптимізацію діяльності тих станцій, де взагалі відсутні елеватори або станцій, що знаходяться досить близько одна від іншої. Задля такої оптимізації діяльності станцій, що знаходяться поблизу, УЗ розглядає можливість інвестувати в будування вантажних потужностей, таким чином створюючи конкурентні умови для всіх найближчих до станції елеваторів.

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!



Вас зацікавить