Про це повідомляє Ліга Бізнес.
За словами начальника Маріупольської філії Адміністрації морських портів України (АМПУ) Ігоря Барського, з початку війни в Україні Маріупольський порт втратив 4 млрд грн, а Адміністрація морських портів України – 6 млрд грн.
З моменту затримок суден з вантажем в Азовському морі (з 29 квітня) Маріупольський порт зазнав таких збитків:
- втратив біля 300 млн грн (АМПУ – 120 млн);
- судновласники підняли вартість фрахту до $ 7 на тонні: з $ 21 до $ 28. Тепер фрахт з азовських портів майже вдвічі дорожчий за фрахт з чорноморських ($ 15);
- перевалка у Маріупольському порті цього року буде на 10% меншою, ніж торік. Планували обробити до 6,5 млн тонн, однак буде близько 5,9 млн тонн.
Ігор Барський зазначає, що з 22 листопада до 1 грудня до азовських портів не було пропущено жодного судна. 1 грудня 2 судна пропустили до Маріуполя, і 1 – до Бердянська.
З того моменту рух кораблів відновився, однак про звичайний режим говорити зарано, вважає начальник Маріупольської філії АМПУ.
Читайте: Ризики на фрахт: чого очікувати під час воєнного стану
Щодо скорочень, то Барський пояснює, що співробітники порту вже 2 роки працюють 4 дні на тиждень. Людей не планують скорочувати, адже знайти роботу у їхньому регіоні досить складно.
Раніше міністр інфраструктури України Володимир Омелян повідомляв, що Маріупольский та Бердянський порти скорочують працівників.
Фото: don-news.net
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!