Новини / Овочівництво     13 березня 2020 10:52

Запаковані овочі та фрукти в тренді – причина

Українці почали змітати з полиць магазинів упаковані овочі та фрукти. Аналогічна ситуація в Євросоюзі. Споживачі надають перевагу упакованому товару, а не ваговому, бо бояться коронавірусу.

Постачальники Євросоюзу шукають резерви для упаковування овочів та фруктів. Попит на запакований товар значно зріс через коронавірус. У перший день карантину в Україні була та ж сама ситуація – споживачі активно купували запакований товар.

Як вважають представники роздрібних мереж, люди не беруть вагову продукцію через побоювання заразитися коронавірусом, адже до овочів та фруктів могли торкатися – можливо, й носії вірусу.

Читайте: Ізраїльські фермери просять в уряду $2,5 млрд через коронавірус

За даними аналітиків, якщо в ЄС картоплю та овочі майже завжди продають в упаковці, то в Україні в основному збувають вагову продукцію. Причина – велика різниця в ціні вагового та упакованого товару. Яблука, банани та інші фрукти в Україні теж в основному продаються без упаковок.

Експерти прогнозують, що через зростання попиту на упаковану продукцію – українські компанії з продажу обладнання для упаковування товару можуть збільшити продажі.

Як повідомляв LANDLORD, через коронавірус в Україні злетять ціни на часник.

Фото: unsplash.com

Джерело: East-fruit

Новини за темою:  VITAGRO запускає мультикультурну переробку: соняшник, ріпак і соя на одному заводі
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також