Після блокування портів Росією, наземні шляхи експорту залишились єдиним варіантом постачання зерна та олії у світ. Тож Укрзалізниця взяла на себе український експорт і одразу після вторгнення почала працювати над розширенням пропускної спроможності західних прикордонних переходів.
Станом на 17 травня за поточний місяць, Укрзалізниця перевезла 768,3 тис. тонн зерна, 67, 6 тис. тонн рослинної олії та 63,4 тис. т шроту, макухи та лузги.
Про це йдеться на спільному дашборді УЗ та Latifundist.
Довідка. 25 квітня у своєму Telegram-каналі голова АТ “Укрзалізниці” Олександр Камишін повідомляв що вдалось перевезти 492 тис. тонн зернових вантажів, 54,7 тонни олійних та 42,3 тонни шроту та макухи. Навантаження складало 943 тис. тонн.
У порівнянні за 2021 рік Україна змогла експортувати 51,2 млн тонн зерна на суму $12,5 млрд, повідомляв “АПК-Інформ”.
До початку війни у цьому році українські аграрії встигли експортувати 10,4 млн тонн зерна. 95% експорту проходили через порти Миколаєва, Чорноморська та Південної Одеси, ще 5% через Маріуполь та Бердянськ.
Раніше Landlord повідомляв, УЗ обмежує перевезення зерна до Угорщини, Молдови та Румунії.
Після вторгнення Фінляндія закрила залізничне сполучення з агресором, тож Росія лишилась залізничних сполучень з ЄС.
Марковська Катерина
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!