ЛогістикаНовини

УЗ вдосконалює логістику перевезень зерна: стартував пілотний проект

Про це повідомляє прес-служба АТ «Укрзалізниця».

Суть проекту полягає в тому, що порожні вагони подаються зі станції Чорноморськ-порт під навантаження на станції Балин, Старокостянтинів, Лазорки, а у зворотному напрямку відправляються маршрути зернових вантажів на станцію Чорноморськ-порт.

Читайте: До уваги агровиробників: новий стандарт на пшеницю – уже з 10 червня

На сьогодні вже відправлено два маршрути з порожніми вагонами (20 і 22 травня) та один завантажений маршрут зі станції Старокостянтинів (23 травня). Всього у травні заплановано 10 графікових маршрутів.

Про перші результати нововведення розповів керівник компанії Євген Кравцов, який повідомив, що обіг вагона, відправленого за  організованим графіковим маршрутом, становив 6 діб, тоді як загальний обіг зерновоза у травні 2019 року дорівнював 11,95 доби. Тобто, обіг зерновоза скоротився вдвічі.

У компанії очікують, що розроблена система поліпшить логістику зерноперевезень за рахунок уникнення скупчення вагонів на сортувальних станціях.

Landlord раніше повідомляв про те, що Укрзалізниця цього року більше не підвищуватиме тарифи на вантажоперевезення: представники бізнесу підписали Меморандум про регулювання тарифів на залізничні вантажоперевезення, який дозволить зафіксувати одноразове підвищення тарифу на 14,2% протягом року.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку