АТ “Укрзалізниця” планує переглянути встановлену на вересень швидкість руху вагонів в експортному сполучені. Зокрема, нововведення стосуватиметься відокремлення розрахункової швидкості для перевезень через порти та помісячного планування замість тримісячного, пише ЦТС.
Такі можливості обговорювалися під час чергового засідання Експортного офісу при УЗ.
“По-перше, ми експорт розділяємо на дві частини. Виділяємо сухопутні переходи та порти. Крім того, плануємо на місяць”, – повідомив член правління АТ УЗ В’ячеслав Єрьомін.
За його словами, УЗ знайшла варіант пришвидшення реалізації цих нововведень, і це в результаті має зменшити вартість перевезень.
Як конкретизував директор департаменту комерційної роботи УЗ Андрій Мірошніков, пропонується для зерновозів збільшити швидкості для сухопутних переходів з 50 км/добу для звичайних відправлень і 87 км/добу для маршрутів, відповідно, до 63 та 164 км/добу. Для портів в експортному сполученні швидкості мають зрости ще більше — до 125 та 353 км/добу відповідно.
Відповідні пропозиції правління АТ “Укрзалізниця” має розглянути протягом поточного тижня.
Нагадаємо, перевізники олії просять АТ “Укрзалізниця” збільшити залізничні перевезення у бік портів.
Станом на 23 серпня перевезення по залізниці України в експортному сполученні становили 1 млн 16 тис. тонн.
Landlord раніше повідомляв, УЗ перевезла до відкритих портів вже 312 тисяч тонн зерна.
Через суттєве скорочення виробництва олії в наступному сезоні може скластися ситуація, коли обсяги експорту будуть більшими, ніж обсяги перероблення олійного насіння.
Укрзалізниця продовжує поступово нарощувати обсяги вантажних перевезень. У серпні, за оперативними даними, перевезено майже 10,8 млн тонн вантажів, що на 5% більше показника липня.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!