Вперше за останні сімнадцять років державний стивідор «Бердянський морський торговельний порт» перевалює імпортний вантаж сої. Як повідомляє Центр транспортних стратегій, загальна партія олійних становить 20 тис. тон.
Сою доставлятимуть три судна – перше судно на 5,1 тис. тон Rubus вже успішно оброблено. Друге судно з олійними, Su , на борту якого знаходиться 6 тис. тон вантажу, вже зайшло в порт і саме зараз обробляється. На третє судно стивідори очікують протягом найближчих днів. ДП «БМТП» оперує причалами 1-5 та 7-9 Бердянського морського порту.
Читайте: У I кварталі 2020 року українські морські порти відвантажили 13,7 млн тон зерна – АМПУ
Традиційно Бердянський морській порт спеціалізується на перевалці зернових, коксу та будівельних матеріалів. Згідно даних АМПУ, протягом 2019 року порт «Бердянськ» перевалив 2,1 млн тон вантажів, збільшивши результат 2018 року на 14,4%. Найбільше – на 95% – зросла переробка зернових. Крім ДП «БМТП», в порту працюють оператори ТОВ «Нова Хортиця», ТОВ «Агро-клас», ТОВ «Аскет-шиппінг» (який вважається найбільшим оператором порту) і ПрАТ «Бердянський завод підйомно-транспортного устаткування».
Також у жовтні 2019 р. у ДП «Бердянський морський торговельний порт» повідомляли, що уперше за останні роки переробили партію імпортного цементу з Турції.
Нагадаємо, раніше Lanlord повідомляв, що вартість ріпаку по форвардних контрактах в Україні становить 11 900 грн за 1 тону.
Фото: ЦТС
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!