Адміністрація порту Сінгапур розробила перший у галузі стандарт для біопаливних сумішей — з вмістом біопального до 50% (B50), передає usm. Стандарт поступово оновлюватимуть з оглядом на проведення нових випробувань. До 2025 року завершаться випробування сумішей із вмістом біопального до 100% (B100).
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Вже до кінця березня Сінгапурський центр передового досвіду в галузі морської енергетики дослідить сумісність різних типів біопального для сінгапурських портових суден.
Нові судна, що працюватимуть у водах Сінгапуру, з 2030 року повинні мати електродвигуни або використовувати біопальне B100. Також Адміністрація порту вивчає можливість використання як пальне водню та аміаку.
Нагадаємо, Equilon Enterprises LLC (Shell) та сільськогосподарська компанія S&W Seed Company підписали угоду про створення спільного підприємства (СП) з метою розробки нової генетики рослин покривних олійних культур як сировини для біопального. Cпільне підприємство під назвою Vision Bioenergy Oilseeds LLC буде спільною власністю Shell і S&W.
Німецька енергетична компанія Uniper анонсувала створення термінала для біопалива у Вільгельмсхафені.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk
Цьогоріч вартість фрахту плавучих регазифікаційних установок (FSRU) у Європі різко зросла. Ставки фрахту FSRU зросли через дефіцит суден та високий попит на зріджений газ.
ПрАТ “Укргідроенерго” планує у вересні поточного року підписати контракт із німецькими компаніями Andritz Hydro та MAN Energy Solutions на постачання електролізера потужністю 1 МВт для виробництва водню.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!